جلب اعتماد بعد خیانت | 9 روش جلب اعتماد بعد خیانت (آو)


جلب اعتماد بعد خیانت یکی از دشوار ترین کار ها است. اعتماد مهم ترین بعد رابطه است و زمانی که خدشه دار شود؛ به سختی می‌توان جایگاه اولیه را کسب کرد. اعتماد رابطه به عنوان شیشه عمر نامیده می‌شود. و امروزه به دلیل خیانت های پی در پی، این شیشه عمر بارها تمام می‌شود. اما خیلی از افراد بعد از خیانت پشیمان می‌شوند و سعی در حفظ رابطه دارند. ولی برای بازگشت به رابطه باید مهارت صبر و آگاهی را کسب کنید. جلب اعتماد به این راحتی ها نیست و شخص مقابل به سختی می‌تواند به رابطه بازگردد.

اگر از خیانت خود بسیار پشیمان هستید و تصمیم گرفته اید که دیگر این رفتار زننده را انجام ندهید، حتما از روانشناس برای اصلاح رفتار خود کمک بگیرید. روانشناس به شما و شریک احساسی کمک می‌کند تا روش های برخورد و جلب اعتماد بعد خیانت را پیاده کنید. برای دریافت مشاوره خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جلب اعتماد بعد خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

جلب اعتماد بعد خیانت

اعتماد از اصلی ترین پایه های زندگی و رابطه است. اما بر اساس آمار ها، میزان خیانت به قدری افزایش یافته است که ترس از ازدواج نیز در جامعه رو به افزایش است. مشکل بزرگی مانند خیانت هرگز توجیه پذیر نیست و هیچ فردی نباید خود را لایق خیانت بداند. عده ای از افراد بعد از خیانت اظهار پشیمانی می‌کنند و قصد دارند تا دوباره اعتماد شریک احساسی خود را جلب کنند. اما به او این حق را بدهید که به شما اعتماد نکند و بخشش در کارش نباشد.

اصلا به نظر شما جلب ‌اعتماد بعد خیانت ممکن است؟ خودتان را جای همسر بگذارید؛ چنین رفتاری را می‌بخشید؟ خیلی سخت است که اعتماد دوباره جلب شود. اما غیر ممکن نیست! قبل از اینکه به دنبال جلب اعتماد بعد خیانت باشید؛ باید خودتان را اصلاح کنید. در این مقاله روش های جلب اعتماد دوباره از مرحله اول را توضیح داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زندگی بعد از خیانت کلیک کنید.

برای جلب اعتماد بعد خیانت چه باید کرد؟

قبل از اینکه به دنبال جلب اعتماد بعد خیانت باشید، باید ریشه و دلیل این رفتار خود را بسوزانید. شما تلاش کنید اما از همسرتان توقع بخشش فوری نداشته باشید. در این مقاله روش های جلب اعتماد بعد خیانت را توضیح داده ایم.

🔶 به روانشناس مراجعه کنید

اگر از خیانت خود پشیمان هستید، در اقدام اول باید به روانشناس مراجعه کنید. به دلیل اینکه در مسیر جلب اعتماد احساسات بدی را تجربه خواهید کرد؛ باید تحت نظر روانشناس باشید. در کنار این موضوع، می‌توانید از راهنمایی های روانشناس برای جلب اعتماد بعد خیانت استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع خیانت کلیک کنید.

🔶 نتیجه سریع را فراموش کنید | جلب اعتماد بعد خیانت

جلب اعتماد بعد خیانت به زمان و فرصت نیاز دارد. هرگز نباید به دنبال نتیجه فوری و سریع باشید. به همین جهت زمانی که شریک احساسی متوجه خیانت شما شد، نباید انتظار بخشش فوری داشته باشید. در این شرایط فرد خیانت دیده احساس می‌کند که به اندازه کافی دوست داشتنی نبوده یا کمبودی داشته است که شما برای رفع این نیازها به دنبال فرد دیگری بودید.

🔶 دلیل خیانت خود را پیدا کنید

یکی از کارهایی که باید برای جلب اعتماد بعد خیانت انجام دهید؛ بررسی دلیل و ریشه خیانت است. برای اینکه به همسر نشان دهید دیگر چنین کاری را انجام نمی‌دهید؛ باید علت خیانت را بررسی کرده و به دنبال راه درمان باشید. همسر را در این مسیر با خود همراه کنید تا برای حل مشکل رابطه همراه یکدیگر تلاش کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علت خیانت به همسر کلیک کنید.

🔶 رفتارهای مشکوک نداشته باشید | جلب ‌اعتماد بعد خیانت

برای جلب اعتماد بعد خیانت نباید رفتارهای مشکوک داشته باشید. شریک احساسی پس از خیانت شما بسیار حساس می‌شود و شما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد. بنابراین جهت بخشش همسر باید رفتاری صادقانه داشته باشید و از رفتار های مشکوک پرهیز کنید.

🔶 سوالات همسرتان را با صداقت پاسخ دهید

یکی از کارهایی که باید جهت جلب اعتماد بعد خیانت انجام دهید، پاسخ به سوالات همسر به شیوه صادقانه است. قطعا همسر شما بعد از خیانت سوالات زیادی در ذهنش پدید می‌آید که شما برای رفع ابهامات باید تمامی سوال های او را پاسخ دهید.

🔶 رفتار و اعمال خود را بپذیرید | جلب اعتماد بعد خیانت

همیشه افرادی که خیانت می‌کنند؛ دیگران را متهم این اشتباه خود می‌کنند. اما این رفتار باعث بی اعتمادی بیشتر می‌شود. اگر قصد جلب اعتماد بعد خیانت دارید، باید اشتباه خود را گردن بگیرید. در غیر اینصورت نباید انتظار بخشش داشته باشید.

🔶 احساسات شریک احساسی را درک کنید

برای جلب اعتماد بعد خیانت باید احساسات همسر را درک کنید. بعد از خیانت، شریک احساسی در دل خود ناراحتی، تنفر و ناامیدی را تجربه می‌کند. شما باید به او حق بدهید و این احساسات را بپذیرید. منظور از درک احساسات این است که در کنار همسر بمانید و به او محبت کنید. تا محبت جانشین تنفر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنار آمدن با خیانت همسر کلیک کنید.

🔶 برای رابطه جنسی فورا اقدام نکنید | جلب اعتماد بعد خیانت

اقدام فوری برای برقراری رابطه جنسی به جلب اعتماد بعد خیانت کمک نمی‌کند. باید به همسر زمان بدهید اما به این موضوع هم اشاره کنید. اگر فوری اقدام کنید احساس تنفر همسر بیشتر می‌شود. و اگر هیچ اشاره ای نکنید؛ همسرتان احساس می‌کند که دیگر میلی به او ندارید. همسرتان را درک کنید، در زمان و موقعیت مناسب این موضوع را بیان کنید.

🔶 برای توجیه خود از همسر ایراد نگیرید

برخی از افراد بعد از خیانت برای توجیه خود دائم از همسر ایراد می‌گیرند. زمانی که ویژگی های منفی همسر را برای توجیه خود بیان کنید؛ باید انتظار جدایی هم داشته باشید. و فراموش نکنید که هیچ توجیهی برای خیانت قابل قبول نیست. به جای این کار برای حل مشکلات زندگی و جلب اعتماد بعد خیانت به صورت زوج تلاش کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیشگیری از خیانت همسر کلیک کنید.

کلام آخر

جلب اعتماد بعد خیانت یکی از سخت ترین روش ها است. و بی اعتمادی از معضلات بزرگ زندگی های مشترک است. برای اینکه این بی اعتمادی و خیانت در رابطه شکل نگیرد یا به سمت بهبودی قدم بردارد؛ از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جلب اعتماد بعد خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *