مردی که طلاق می‌خواهد | 6 نشانه مردی که طلاق می‌خواهد (آو)


مردی که طلاق می‌خواهد از خود نشانه هایی را بروز می‌دهد. این مردان قابل پیش بینی هستند و با شناخت نشانه ها می‌توانید به راحتی متوجه شوید که چه تفاوتی بین مردی که طلاق می‌خواهد با مردی که قصد ادامه زندگی مشترک را دارد؛ وجود خواهد داشت. اما این موضوع همیشه نیز قابل تشخیص نیست و شاید نشانه ها خبر از سردی در رابطه و جدایی نباشد. اما به طور کل برخی از رفتارها و نشانه ها هستند که باعث تشخیص می‌شود. برای رفع ابهامات این نشانه ها حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مردی که طلاق می‌خواهد می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

مردی که طلاق می‌خواهد

احتمالا با مردانی روبرو شده اید که از خود حرکاتی متفاوت از گذشته بروز می‌دهند. این آقایان در اقدام اول خیلی بی تفاوت رفتار می‌کنند و به مرور زمان از شما فاصله می‌گیرند. مردی که طلاق می‌خواهد بعد از بی تفاوتی، از خود نشانه هایی بروز می‌دهد که خانم را حساس می‌کند. این نشانه ها به راحتی قابل تشخیص هستند. اما باید حتما مورد بررسی قرار بگیرند که چه دلیلی پشت این رفتار وجود دارد. گاه به دلیل خستگی کاری و مشکلات دیگر فرد چنین نشانه هایی از خود نمایش می‌دهد. به همین دلیل لازم است که در وهله اول با او صحبت کنید و دلیل رفتارش را جویا شوید. سپس از یک روانشناس متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. در این مقاله راجع به نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره طلاق کلیک کنید.

نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد

مردی که طلاق می‌خواهد همیشه از خود نشانه هایی را بروز می‌دهد. این مرد غالبا با بروز این نشانه ها قابل تشخیص می‌شود. برای افزایش آگاهی خانم ها، در این بخش مقاله راجع به نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد توضیح داده ایم.

📌 خیانت

مردی که طلاق می‌خواهد معمولا دست به خیانت می‌زند. خیانت در هر رابطه ای با هر دلیل متفاوتی به وجود می‌آید. اما اینکه بعد از خیانت قصد ادامه زندگی دارید یا خیر به خود شما بستگی دارد. اگر همسرتان از رفتار خود پشیمان نیست و قصد دارد که این رفتار را بارها انجام دهد، بهتر است که با دید باز تری به مسائل نگاه کنید. در صورتی که همسرتان برای بهبود شرایط نیز برنامه ای ندارد؛ حتما با دقت بیشتری بررسی کنید.

📌 بی میلی جنسی

از دیگر نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد، بی میلی جنسی است. از آن لحاظ که رابطه جنسی یکی از مهمترین ستون های ازدواج است، اگر نادیده گرفته شود؛ به منظور لنگیدن یک جا در رابطه است. تمایلات جنسی در همه افراد با یکدیگر یکسان نیست. اما اگر همسرتان میل جنسی خود را نسبت به شما از دست داده است، بهتر است که در این رابطه بیشتر به کندوکاو بپردازید.

📌 عدم علاقه به حل مشکلات

یکی از عمده نشانه مردی که طلاق می‌خواهد، عدم علاقه به حل مشکلات است. تا زمانی که زوجین برای حل مشکلات خود تلاش می‌کنند؛ جای نگرانی نیست. اما زمانی که این عدم علاقه برای حل مشکلات پی در پی وجود داشت، باید به دنبال راه حل گشت! تلاش برای بهبود رابطه همیشه نشان از تعهد و علاقه است. در غیر اینصورت باید به دنبال راهکار باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تصمیم برای طلاق کلیک کنید.

📌 سرد شدن رابطه

یکی از نشان های مردی که طلاق می‌خواهد، سرد شدن رابطه است. معمولا فاصله و سرد شدن در رابطه از اولین نشانه ها می‌باشد. که معمولا نیز باعث افزایش حساسیت خانم ها می‌شود. اما همیشه نباید این سردی را به منزله جدایی در نظر گرفت. زیرا بسیاری از مواقع این مشغله های کاری و گذشت ها هستند که باعث می‌شود همسر شما به اندازه کافی برای شما زمان صرف نکند.

📌 از بین رفتن حرمت ها

بی احترامی از دیگر نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد؛ است. زمانی که به رفتارهای خود توجهی نمی‌‌کنیم و به هر نحوی که دلمان می‌خواهد رفتار می‌کنیم؛ یعنی علاقه ای وجود ندارد. علاقه و عشق باید همراه با احترام و حرمت باشد. زمانیکه حرمت ها از بین برود؛ رابطه به سوی جدایی سوق پیدا می‌کند.

📌 صحبت از طلاق

از دیگر نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد، صحبت از طلاق است. معمولا مردانی که از جدایی صحبت می‌کنند؛ یعنی گوشه ذهن خود به این موضوع فکر می‌کنند. اگر مردی عاشق همسر خود باشد؛ حتی در دعواها نیز راجع به طلاق و جدایی صحبت نمی‌کند.

راهکار مناسب در برخورد مردی که طلاق می‌خواهد

معمولا مردی که طلاق می‌خواهد چند نشانه از خود بروز می‌دهد. این نشانه ها گاه به دلیل خستگی و مشغله است؛ و گاه به صورت جدی نشان از جدایی است. اگر نشانه هایی از همسر خود مشاهده کردید که باعث ترس و شک شما شد؛ بهتر است که روش های زیر را انجام دهید.

🔻 با همسر خود صحبت کنید و دلیل این رفتار او را جویا شوید.

🔻 دلخوری ها را حل کنید و اگر مشکلی بود با صحبت در کمال آرامش به حل آن بپردازید.

🔻مشکلات را ریشه یابی کید و برای حل آن برنامه ریزی کنید.

🔻 از مشاور خانواده راهنمایی بگیرید و نشان های همسرتان را بررسی کنید.

🔻 رفتارهای خود را چک کنید؛ شاید این نشان ها واکنش به رفتارهای شما باشد.

🔻از زوج درمانگر برای بهبود شرایط زندگی راهنمایی بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شکست عشقی کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد، مردی که طلاق می‌خواهد از خود نشانه های زیادی را بروز می‌دهد. اما این نشانه ها را صرفا نباید به منظور جدایی برداشت کرد. به همین دلیل اگر رفتارهای همسر شما شک برانگیز بود، بهتر است که برای بررسی دقیق تر از روانشناس راهنمایی بگیرید. روانشناس به شما کمک می‌کند که سوء تفاهمات را حل کنید و در صورت نیاز راهکارهای مناسب را استفاده کنید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مردی که طلاق می‌خواهد می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *