آشتی با دوست صمیمی | 6 روش آشتی با دوست صمیمی


آشتی با دوست صمیمی روش های متفاوتی دارد. همه ما در زندگی دوستان زیادی داشته ایم که بر سر مسائل و مشکلاتی با یکدیگر به مشکل بر خورده ایم. در همه دوستی ها ممکن است که دچار اختلاف نظر شده باشید. گاهی این اختلافات به قدری افزایش پیدا می‌کند که شاید از دوست خود دور شوید و مدتی را از او فاصله بگیرید. در واقع با دوست خود قهر خواهید شد. پس از مدتی این قهر و دوری شما را آزار می‌دهد و معمولا به دنبال راهی برای آشتی با دوست خوب خواهید بود. دوری و قهر از دوستی که سالها با او بوده اید و به عنوان دوست صمیمی قبولش دارید؛ شما را آزار می‌دهد. به همین دلیل همیشه پس از قهر افراد به دنبال آشتی هستند. در این بخش مقاله راجع به روش های آشتی با دوست خوب توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آشتی با دوست صمیمی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا با تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

آشتی با دوست صمیمی

همه ما در دوستی های خود با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو شده ایم. اما موضوع اصلی این است که چگونه با دوست صمیمی خود آشتی کنیم. نحوه آشتی با دوست صمیمی برای همه افراد یکسان نیست. شما باید بر اساس خواسته ها و علایق دوست صمیمی خود روند آشنایی را پیش ببرید. اما در این مقاله روش های آشتی با دوست خوب را ذکر کرده ایم و در رابطه با آن توضیح داده ایم. این شیوه آشتی با دوست خوب برای همه یکسان نیست اما روش کلی برای اقدام برای آشتی است. برای آشنایی با روش های آشتی با دوست صمیمی از روانشناس و مشاورین متخصص نیز می‌توانید کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آشتی با دوست ختا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

روش های آشتی با دوست صمیمی

آشتی با دوست صمیمی روش های متفاوتی دارد. در این بخش مقاله روش آشتی با دوست صمیمی را توضیح داده ایم. اما این روش به صورت کلی است. برای اطلاع از روش های مناسب آشتی با دوست صمیمی این بخش مقاله را مطالعه کنید.

📌 برای آشتی با دوست صمیمی منتظر نمانید

همیشه برای آشتی با دوست صمیمی نباید منتطر او ماند. اگر قصد آغاز دوباره دوستی دارید؛ خودتان را در دسترس دوست صمیمی قرار دهید. در این راه باید اقدام کنید و منتظر نمانید. مثلا می‌توانید با او تماس بگیرید و یا او را به منزل خود دعوت کنید. یا به او پیام دهید و در پیام خود از کلمات دوستانه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوست صمیمی کلیک کنید.

📌 از راه مناسب به دوست صمیمی خود نزدیک شوید

برای آشتی با دوست صمیمی باید از راه مناسب وارد شوید. این راه باید به شیوه ای باشد که دوست صمیمی شما نیز آن را دوست داشته باشد. راه های متفاوتی برای آشتی با دوست صمیمی وجود دارد. در این بخش به این راه ها اشاره کرده ایم.

🔹 تماس برقرار کنید. اگر از نظر شما دوست صمیمی تان با پیامک نمی‌تواند ارتباط دوباره با شما برقرار کند؛ بهتر است که با او تماس بگیرید.

🔹 برای او نامه بنویسید. یکی از راه های آشتی با دوست صمیمی؛ این است که برای او کار خاصی مانند نامه نوشتن انجام دهید. احتمالا با این کار دوست صمیمی شما خوشحال می‌شود.

🔹 اگر زمان طولانی است که با دوست صمیمی خود ملاقات نکرده اید؛ بهترین راه این است که با پیامک به او پیشنهاد دوستی بدهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطع رابطه با دوست صمیمی کلیک کنید.

📌 نگران زمان طولانی فاصله با دوست نباشید

برای آشتی با دوست صمیمی نباید نگران فاصله زمانی زیاد با دوست باشید. نباید نگران این باشید که زمان زیادی بین شما فاصله افتاده است و راهی برای آشتی وجود ندارد. مطمئن باشید که دوستان صمیمی دلتنگ یکدیگر می‌شوند؛ بنابراین با ارتباط دوباره او نیز برای رابطه با شما دلتنگ است.

📌 گیر ندهید اما اقدام کنید

برای آشتی با دوست صمیمی بهتر است که گیر نباشید. اگر دوست شما با پیامک و تماس پاسخ مناسبی نداد؛ نباید نا امید بشوید. دوباره سعی کنید اما به شیوه ای عمل نکنید که او تصور کند که بسیار پیگیر هستید. زیرا این پیگیری باعث کلافگی و اذیت دوست صمیمی می‌شود. بهتر است که با احترام و با خونسردی با دوست خود برخورد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نداشتن دوست خوب کلیک کنید.

📌 شنونده خوبی باشید

یکی از کارهایی که در آشتی با دوست صمیمی باید انجام دهید؛ این است که شنونده خوبی باشید. حرف های او را نیز گوش دهید و احساساتش را درک کنید. همیشه در شرایطی که اختلاف پیش می‌آید؛ باید از دید دوست نیز نگاه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وابستگی به دوست صمیمی در نوجوانی کلیک کنید.

📌 به دوست خود زمان بدهید

برای آشتی با دوست صمیمی باید به او زمان بدهید. هرگز او را مجبور به آشتی نکنید. باید به دوست صمیمی خود زمان و فضا بدهید تا با خونسردی تصمیم بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فردی کلیک کنید.

کلام آخر

آشتی با دوست صمیمی باید بر اساس اصول و با احترام باشد. برای آشتی حتما باید احترام بگذارید و این موضوع را به خاطر داشته باشید که سمج و پیگیر افراطی نباشید. محترمانه برخورد کنید و رابطه صمیمانه خود را حفظ کنید. قهر با دوست صمیمی حال آدمیزاد را خراب می‌کند. توصیه می‌کنیم که برای ارتباط بهتر و مناسب تر جهت اقدام برای آشتی با دوست صمیمی حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آشتی با دوست صمیمی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا با تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *