فراموشی کد پیگیری لاتاری


فراموشی کد پیگیری لاتاری برای شرکت در قرعه کشی آمریکا بسیار رایج است. برای بازیابی رمز عبور و اطلاع از نتیجه راهکارهایی ارائه شده است که در ادامه شرح داده ایم. برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام در لاتاری کلیک کنید.

[box type=”shadow”]
برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه ارث و انحصار وراثت می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.[/box]

فراموشی کد پیگیری لاتاری و بازیابی آن

اگر شما قصد مهاجرت به آمریکا را دارید باید بدانید که راحت‌ترین روش برای مهاجرت به آمریکا شرکت در قرعه‌کشی لاتاری است. شما برای شرکت در لاتاری باید فرم ثبت‌نام برگ برنده لاتاری را از سایت رسمی لاتاری دریافت و تکمیل کنید. سپس با درج اطلاعات و بارگذاری عکس سایت در صورتی که ثبت‌نام موفقیت‌آمیز باشد؛ برای شما یک کد پیگیری 16 حرفی صادر می‌کند. دریافت و حفظ این کد بسیار مهم است. چرا که با فراموشی این کد شرکت‌کننده قادر به دریافت نتیجه قرعه‌کشی نخواهد بود و امکان دارد شانس پیروزی در لاتاری را از دست دهد.

حال اگر شما در لاتاری ثبت‌نام کردید و در زمان مشاهده نتیجه متوجه شدید که کد پیگیری‌تان را فراموش کردید یا در دسترس ندارید. می‌توانید از طریق سایت رسمی لاتاری، اطلاعات خواسته‌شده را وارد نمایید تا کد پیگیری لاتاری شما بازیابی شود. در ادامه مراجعه به سایت رسمی لاتاری و دریافت نتیجه قرعه‌کشی به وسیله کد پیگیری و همچنین نحوه بازیابی کد پیگیری لاتاری را توضیح می‌دهیم.

برای اطلاع از سایر روش های مهاجرت به آمریکا کلیک کنید.

دریافت نتیجه لاتاری با کد پیگیری

سایت رسمی قرعه‌کشی لاتاری آمریکا چند ماه بعد از اینکه اطلاعات ثبت‌نام کنندگان را جمع‌آوری نمود. قرعه‌کشی را برگزار کرده و از این طریق تعدادی از شرکت‌کنندگان به عنوان برنده لاتاری گرین کارت آمریکا معرفی می‌شوند. شرکت‌کننده در لاتاری برای اینکه وضعیت خود را در قرعه‌کشی لاتاری مشاهده کند باید کد پیگیری که قبلاً در مورد آن توضیح دادیم را دارا باشد.

سپس در زمان اعلام نتایج به سایت رسمی لاتاری مراجعه نموده و در این سایت گزینه check status را انتخاب کند. در این مرحله باید کد پیگیری، نام و نام خانوادگی به انگلیسی، سال تولد به میلادی را وارد نماید تا نتایج قرعه‌کشی به او نشان داده شود.

نحوه بازیابی کد پیگیری با مراجعه به سایت رسمی لاتاری

اگر شما در قرعه‌کشی لاتاری شرکت کردید و حالا زمان اجرای قرعه‌کشی و اعلام برنده فرارسیده است. اما شما کد پیگیری‌تان را که برای مشاهده نتیجه قرعه‌کشی خود لازم دارید را فراموش کردید. می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی قرعه‌کشی لاتاری اقدام به بازیابی کد پیگیری خود یا به انگلیسی confirmation number، نمایید.

به این صورت که شما باید وارد سایت رسمی لاتاری شوید. سپس طبق مراحل ذکرشده گزینه check status را انتخاب کنید. در صفحه جدید پیام خوشامدگویی به شما نشان داده می‌شود که باید در این صفحه تنها روی گزینه continue کلیک کنید. حال شما به صفحه دیگری انتقال داده می‌شوید که در این صفحه باید کد پیگیری وارد نمایید. اما از آنجا که شما کد را فراموش کردید. پس در اینجا گزینه forget confirmation number یعنی فراموشی کد پیگیری را انتخاب نمایید. تا سایت شما را به صفحه‌ای انتقال دهد. در این صفحه اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. تا کد پیگیری شما توسط سایت بازیابی گردد.

اطلاعات لازم برای بازیابی کد پیگیری لاتاری

همان‌طور که اشاره کردیم شما برای بازیابی کد پیگیری لاتاری در سایت رسمی لاتاری باید مراحل ذکرشده را طی کنید. و در مرحله آخر پس از انتخاب گزینه forget confirmation number سایت از شما اطلاعاتی را جهت بازیابی کد پیگیری مطالبه می‌کند. با تکمیل درست این اطلاعات کد شما بازیابی خواهد شد. اما این اطلاعات چیست‌اند؟

اطلاعات لازم برای بازیابی کد پیگیری شامل سال لاتاری که در قرعه‌کشی آن شرکت کردید. نام و نام خانوادگی شما، روز، ماه و سال تولدتان البته به میلادی و در آخر آدرس ایمیل شما می‌شود. توجه داشته باشید در صورتی سایت کد پیگیری شما را بازیابی می‌کند که اطلاعات مذکور را به درستی و مطابق با زمان ثبت‌نام وارد کنید. بنابراین اگر در هنگام ثبت‌نام اطلاعاتی را غلط وارد کرده باشید. در این شرایط امکان بازیابی کد پیگیری را نیز نخواهید داشت.

بعد از بازیابی کد پیگیری لاتاری چه باید کرد ؟

هنگامی که کد پیگیری لاتاری خود را بازیابی کردید می‌توانید برای مشاهده نتیجه قرعه‌کشی مجدداً به سایت رسمی لاتاری مراجعه نمایید. حال شما با کد پیگیری خود می‌توانید مراحل دریافت نتیجه را که در مطالب بالا تشریح کردیم انجام دهید تا نتیجه قرعه‌کشی به شما نشان داده شود. این بار بعد از درج کد پیگیری در سایت و باقی اطلاعات درخواستی یعنی نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد میلادی نتایج لاتاری آمریکا به شما نشان داده می‌‌شود.

اگر به عنوان برنده اعلام‌شده بودید. باید مدارک لازم و مورد درخواست سایت رسمی لاتاری که به صورت یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود را آماده کنید. و سپس به سفارتخانه آمریکا در یکی از کشورهای همسایه مراجعه نمایید. تا سایر مراحل مربوط به دریافت ویزا را به انجام برسانید. لازم به ذکر است در این مرحله ضروری است تا تمامی اطلاعات واردشده در فرم ثبت‌نام لاتاری با مدارک ارائه‌شده همخوانی داشته باشد. همچنین فرد برنده نباید منعی برای دریافت ویزا یا خروج از کشور داشته باشد. در این صورت امکان دریافت ویزا را نخواهد داشت.

[box type=”shadow”]
برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه ارث و انحصار وراثت می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.[/box]

سؤالات متداول

فراموشی کد پیگیری لاتاری چه مشکلی ایجاد می‌کند ؟

با فراموشی این کد شرکت‌کننده قادر به دریافت نتیجه قرعه‌کشی نخواهد بود و امکان دارد شانس پیروزی در لاتاری را از دست دهد.

آیا امکان بازیابی کد پیگیری فراموش‌شده لاتاری وجود دارد ؟

بله، شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی لاتاری به شیوه‌ای که در مطلب بالا ذکر کردیم اقدام به بازیابی کد پیگیری خود نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *