شیشه برای لاغری


یکی از اهداف اصلی خانوم های امروزی رسیدن به اندام ایده آل و زیبایی رویایی است چرا که تبلیغات تلویزیون، فضای مجازی و صنعت مد الگوهایی سخت گیرانه را برای اندام و ظاهر خانم ها به آن ها القا می کنند. برخی از خانوم ها برای رسیدن به هدف لاغری و کاهش وزن دست به هر دری می زنند تا از ورزش و رژیم غذایی فرار کنند و متاسفانه در این راه ممکن است درگیر تبلیغات وسوسه کننده ای شوند که توسط افراد غیر متخصص تجویز می گردد. شیشه ، راه حلی که این روزها خانوم ها برای لاغری خود پیدا کرده اند! بی خبر از این که این ماده چقدر خطرناک است و چه عوارض جبران ناپذیری را می تواند روی سلامت جسمی و روانی فرد مصرف کننده بگذارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا مسئله لاغری با شیشه را به طور مفصل بررسی کنیم و به سوالات شما در این باره پاسخ بدهیم. فراموش نکنید که شما با مطالعه کامل این مطلب می توانید قدمی بزرگ در جهت سلامت خود و اطرافیانتان بردارید.

تبلیغات مربوط به لاغری با شیشه

شما ممکن است در آرایشگاه های زنانه، باشگاه های بدنسازی و حتی در فضای مجازی و ماهواره با تبلیغات هایی برای لاغری رو به رو شوید که به شما امید وزن کم کردن بدون دردسر و سریع را می دهند. به راستی چه ماده ای می تواند همچین معجزه ای داشته باشد؟ شیشه شیشه یک نوع ماده مخدر قوی است که شکل بلور های خورده شیشه را دارد، ماده ای خطرناک و بسیار اعتیاد آور که متاسفانه این روز ها برای لاغری، درمان افسردگی و حتی بهبود عملکرد درس خواندن توسط افراد سودجو تبلیغ می شود. مخاطب این نوع تبلیغات بیشتر خانم ها هستند به خصوص خانوم هایی که نگرانی و وسواس بیش از اندازه ای درباره هیکل و چهره خود دارند. تبلیغ کنندگان اغلب از راه دوستی وارد می شوند و سپس شما را به دام اعتیاد می اندازند. آن ها جملات مشابهی دارند مثل این که شیشه اعتیاد ندارد – شما با شیشه بدون عوارض و در سریع ترین زمان ممکن وزن کم می کنید – شیشه را از خودم می توانید بخرید – یک بار کشیدنش که ضرری ندارد و… حالا سوال اصلی اینجاست که آیا با این همه تبیلغات شیشه واقعا لاغر می کند؟

لاغری با شیشه

بعد از مصرف شیشه شما 48 ساعت یا دو روز یک نوع بی اشتهایی کاذب را تجربه می کنید که البته پس از گذشت این زمان اشتهای شما بیشتر از قبل می شود، به پرخوری می افتید و تمایل به مصرف دوباره شیشه، این بار با دوز بیشتر پیدا می کنید. در هفته های اول اعتیاد به شیشه، شما وزن زیادی را از دست می دهید و لاغری مفرط به سراغ شما می آید چرا که سوخت و ساز بدن شما بیشتر شده و به خاطر آمفتامین دچار بی اشتهایی شدید هستید. خب شاید تا این جا برای شما سوال پیش بیاید که این نوع وزن کم کردن چه مشکلی دارد؟ برای یافتن جواب خود باید با عوارض لاغری با شیشه آشنا شوید.

عوارض لاغری با شیشه

شیشه ای که شما مصرف می کنید فقط چربی ها را نمی سوزاند بلکه به بافت ماهیچه ای و پروتئینی بدن آسیب می زند و همچنین باعث کاهش آب بدن می شود. فقط همین ها نیست شیشه به استخوان، پوست، دستگاه های مهم بدن، مغز، قلب و … نیز آسیب می زند . تا به حال پیرمرد های معتاد کنار خیابان را دیده اید که به نحو زشت و زننده ای لاغر مردنی هستند؟ اگر می خواهید شبیه به آن ها شوید برای لاغری شیشه مصرف کنید! واقعیت این است که لاغری با شیشه به جای این که به بدن شما زیبایی ببخشد سبب بی قوارگی و زشتی فیزیکی شما خواهد شد. چرا؟ چون که لاغری با شیشه مثل لاغری بر اثر بیماری است، عضلات شما در این فرایند از دست می روند، به دلیل از دست دادن ویتامین ها به موهای سرتان آسیب خواهد خورد و پوستتان دچار مشکلات شدید می شود، گودی زیر چشم پیدا می کنید، چین چروک های زیادی روی صورتتان نمایان می شوند و بسیار تکیده و پیر خواهید شد. از دیگر عوارضی که در مصرف بلند مدت شیشه دامن گیر شما می شوند می توان به این موارد اشاره کرد: اعتیاد و وابستگی شدید به مصرف، مشکلات قلبی عروقی، مشکلات مغزی، بالا رفتن ریسک سرطان، توهم، مشکلات روانی و جنون آنی، از بین رفتن مقاوت بدن در برابر بیماری ها، مشکلات دهان و دندان،مشکلات حافظه، به هم خوردن خواب، و حتی در موارد شدید تشنج، کما، خودکشی و مرگ … کدام انسان عاقلی با دانستن این عوارض برای لاغری اقدام به مصرف شیشه می کند؟

کلام آخر

شما یک شبه دچار اضافه وزن نشده اید که حالا می خواهید یک شبه از دست آن خلاص شوید. اگر برای هدفتان که لاغری و رسیدن به اندام ایده آل است صبر نداشته باشید مطمئنا گیر افراد سودجو می افتید. این افراد حتی اگر به طور مستقیم به شما شیشه را پیشنهاد ندهند، قرص هایی چه بسا خطرناک تر از شیشه را به شما می فروشند که سلامت و زیبایی شما را به خطر می اندازد. بهترین راه برای کاهش وزن مراجعه به یک متخصص تغذیه است که به شما برنامه ای آمیخته از یک رژیم منطقی و ورزش بدهد.این گونه هم به لاغری دست پیدا می کند هم سلامتی خود را دوباره به دست می آورید. مطمئن باشید که هر راهی جرز این غلط استو به شما آسیب خواهد رساند.

سوالات متداول

آیا مصرف شیشه باعث درمان افسردگی می شود؟

خیر . شیشه با دستکاری سیستم عصبی و سیستم پاداش دهی مغزی تا مدتی مود شما را بالا می برد، در این مدت احساس سرخوشی و هوشیاری می کنید اما پس از از فروکش تاثیر شیشه این احساسات هم از بین می روند و شما درگیر عوارض جدی مصرف شیشه خواهید شد.

آیا مصرف شیشه باعث می شود بتوانم بهتر درس بخوانم؟

هرگز! این یک باور کاملا غلط است . شیشه در کوتاه مدت ممکن است شما را بیدار نگه دارد و احساس خواب را در شما سرکوب کند تا بتوانید بیشتر درس بخوانید اما در بلند مدت باعث مشکلات مغزی خواهد شد و اختلالات حافظه را نیز با خود به همراه می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *