مشاوره تلفنی روانشناسی


دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی برای بسیاری از افراد این امکان را فراهم کرده تا بدون صرف وقت و طی مسافت بتوانند با متخصصین روانشناسی جلسات درمان شان را با کیفیتی بالا پیش ببرند. با ایجاد مشاوره تلفنی مشخص شد که حضور در جلسه درمان برای بسیاری از افراد کار آسانی نیست، اما با تماس تلفنی راحت تر می‌توانند مسائلشان را با متخصص در میان بگذارند. همچنین در ادامه به سایر مزایا و راه های دریافت مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی ارائه شده است.

چرا مشاوره تلفنی روانشناسی بگیرم؟

بسیاری از کسانی که قصد دریافت مشاوره تلفنی دارند، بر این باورند که تنها می توانند برخی از مسائل‌شان را از این طریق رفع کنند و برای مشکلات جدی تر حتما باید به صورت حضوری به متخصصین مراجعه نمایند. حال آن که کیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی تفاوت چندانی با مشاوره های حضوری ندارند. پس اگر فرصت کافی و یا امکان مراجعه به یک متخصص با تجربه را ندارید، می توانید تنها با یک تلفن با بهترین مشاوران مرکز مشاوره من جلسات درمان دریافت نمایید.

مزایای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی؟

طی سال های اخیر بسیاری از افراد متوجه مزایای خدمات مشاوره روانشناسی شده اند. اما برخی هنوز در مورد دریافت این خدمات به صورت تلفنی دچار شک و شبهه هستند که در ادامه به برخی از ان ها می پردازیم.

امکان برقراری ارتباط از هر مکانی با متخصص

امکان ارتباط با بهترین متخصصین از هر جای دنیا

عدم نیاز به طی مسافت و هزینه جابجایی

ایجاد فضایی برای بیان مشکلات (بدون نیاز به مواجه رودررو)

پرداخت هزینه ای کمتر (در مقایسه با مشاوره حضوری)

هماهنگی راحت تر و رزرو وقت

پرداخت هزینه کمتر و به صرفه تر بودن

امکان برقراری ارتباط به صورت آنلاین (مشاوره تصویری)

مشاوره تلفنی روانشناسی برای چه کسانی مناسب تر است؟

خیلی اوقات در منطقه ای هستید که نمی توانید به متخصصی مجرب دسترسی پیدا کنید و یا خودتان وقت کافی برای مراجعه به درمانگر را ندارید. همچنین برخی افراد شهامت کافی و یا توانایی بیان مشکلات شان را به یک غریبه ندارند، در این شرایط مشاوره تلفنی روانشناسی بهترین انتخاب می تواند باشد. مرکز مشاوره من با سابقه چندین و چند ساله در این زمینه به شما اطمینان می‌دهد تا بتوانید با برترین متخصصان مشاوره ای با کیفیت استاندارد داشته باشید.

چطور برای مشاوره تلفنی وقت بگیرم؟

گرفتن وقت برای مشاوره تلفنی بسیار آسان است. شما کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید تا برای تان وقت مشاوره تنظیم شود. همچنین همکاران ما در این مجموعه زمینه ای را فراهم کرده اند که بلافاصله بتوانید در یک تماس به متخصص مورد نظر وصل شوید.

لازم به ذکر است که مشاوره در این مجموعه به صورت 24 ساعت انجام می شود، پس اگر بعد از ساعات کاری و یا در زمانی که در خلوت هستید، به راحتی می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت نمایید. تنها کافی است برای رزرو وقت با شماره های درج شده تماس گرفته ویا با سامانه هوشمند تماس بگیرید.

آیا مشاوره تلفنی روانشناسی معایبی هم دارد؟

در کنار تمام مزیت هایی که ذکر شد، مشاوره تلفنی بی عیب هم نیست. برخی از این نقصان ها در ادامه شرح داده شده است که برای رفع این موارد می توانید از مشاوره آنلاین تلفنی استفاده کنید.

  • عدم برقراری ارتباط چشمی
  • نبود امکان استفاده از زبان بدن
  • احتمال کاهش دقت در تشخیص مشکل
  • احتمال نیاز بیشتر به جلسات مشاوره

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *