مشاوره تلفنی ازدواج


برای پیدا کردن متخصص مجرب در زمینه ازدواج ممکن است زیادی بکشید و در مرحله بعد برای هماهنگی با همسر آینده‌تان برای وارد شدن به این جلسه دچار چالش های زیادی بشوید. در عوض با دریافت مشاوره تلفنی ازدواج هیچ کدام از این دردسرها را نخواهید کشید. همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن به متخصص ازدواج دسترسی پیدا کرده و برای ازدواج آمادگی پیدا می‌کنید. برای اطلاع از نحوه دریافت خدمات مشاوره ازدواج همین الان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اهمیت مشاوره تلفنی ازدواج

ازدواج یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که هر کسی باید قبل از ورود به آن، از برخی مسائل آگاهی پیدا کند و برای پی بردن به درستی ازدواج وقت صرف نماید. از جمله مسائلی که در مشاوره های ازدواج مورد بررسی قرار می‌گیرد، میزان موفقیت ازدواج دو نفر است. متخصصین خانواده و ازدواج برای پی بردن به این موضوع علاوه بر مصاحبه از ابزارهای سنجشی مثل تست های روانشناسی شخصیت استفاده می کنند. شما نیز برای بهره مندی از این خدمات می توانید به صورت تلفنی اقدام کنید. مرکز مشاوره من دارای تمامی استانداردهای مشاوره ازدواج و مورد تایید مراجع ذیصلاح می‌باشد. برای شروع و اطلاع از شرایط مشاوره با شماره های درج شده تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی ازدواج دریافت کنم؟

شاید با خود بگویید چرا به جای مشاوره حضوری از مشاوره تلفنی برای ازدواج استفاده کنم؟ پیدا کردن متخصصی مجرب و رزرو وقت و انتظار برای فرا رسیدن زمان مشاوره، فرایند بسیار طولانی است که ممکن است شما را از گرفتن مشاوره ازدواج پشیمان کند. به علاوه دختران و پسرانی که در شرف ازدواج و یا یک رابطه به منظور ازدواج قرار دارند، با مشکلات متعددی روبرو هستند که به آن ها اجازه دریافت مشاوره حضوری را نمی دهد. در حالی که مشاوره تلفنی به شما این امکان را می دهد که از هر جایی خدمات مشاوره ازدواج دریافت کنید، بدون این که نیازی به صرف وقت و مسافتی باشد. به علاوه مشاوره تلفنی بسیار ارزان تر می باشد.

مشاوره ازدواج تلفنی چه مزایایی دارد؟

ازدواج برای بسیاری از جوانان دشواری هایی به همراه دارد، در میان تمام مسائل مالی و خانوادگی هر دختر و پسری باید نسبت به اینده ای که انتظارش را می کشد، آگاهی لازم را پیدا کند. سنجش هایی که طی مشاوره پیش از ازدواج انجام می‌شود نه برای قضاوت و نه برای برهم زدن وصلت است، بلکه هر دو نفر با دریافت مشاوره قبل از ازدواج آگاهی لازم در برابر چیزی که قرار است با آن در زندگی مشترک مواجه شوند را پیدا می کنند. برای تحقق این منظور می توانید به راحتی از خدمات مشاوره تلفنی ازدواج استفاده کنید. برخی دیگر از مزایای مشاوره تلفنی در ادامه آورده شده است.

مشخص شدن معیارهای ازدواج هر دو نفر

آشنایی دقیق تر زن و مرد نسبت به یکدیگر

پی بردن به علایق و مرزهای یکدیگر

شناخت خود و نیازهایشان از ازدواج

پی بردن به بیماری ها و اختلالات شخصیتی یکدیگر

یادگیری مهارت های ارتباطی

توانایی بیشتر در درک یکدیگر

یادگیری نحوه بیان خواسته ها و تمایلات فردی و جنسی

پی بردن به نیاز های جسمی و روحی یکدیگر

و….

علاوه بر مزایای ذکر شده طی مشاوره قبل از ازدواج هر دو متوجه می‌شوند که چه مهارت هایی ندارند و نبود آگاهی در چه زمینه هایی منجر به اختلاف خواهد شد. پس این جلسات گاه تبدیل به محیطی برای یادگیری و آموزش بیشتر نیز می‌شود.

نتیجه مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

بسیاری از کسانی که در شرف ازدواج هستند، نگرانند که با دریافت مشاوره قبل از ازدواج رابطه شان به سرانجام نرسد و طرف مقابلشان از ازدواج منصرف شود. با چنین دیدگاهی معمولا افراد تلاش می کنند از حضور در جلسه مشاوره طفره بروند. برخی افراد نیز ممکن است نگران فاش شدن حقایقی درباره شخص خودشان یا زندگی شان باشند.

در جواب باید بگوییم که شما با حضور در جلسه مشاوره قبل از ازدواج هرگز مورد قضاوت قرار نخواهید گرفت، متخصص با بررسی ویژگی های شخصیتی تان و جلسات مصاحبه به مسائلی پی خواهد برد که آینده آن ازدواج را پیش بینی می کند. مسلما هیچ کسی دلش نمی خواهد وارد زندگی بشود که در آن احساس خوشبختی نکند و یا در نهایت به جدایی ختم شود. همچنین این جلسات کاملا محرمانه بوده و تمامی مسائل شخصی شما نزد متخصص محفوظ می‌ماند، بنابراین با تحریف واقعیت از درمانگر تنها به خودتان اسیب می‌‍زنید.

نتیجه جلسات مشاوره به شما کمک می کند تا دید واضح تری نسبت به زندگی مشترکی که مورد انتظارتان است، پیدا کنید.

مشاوره قبل از ازدواج چه ضرورتی دارد؟

طبق مطالعات صورت گرفته بر خانواده‌ها و زوج‌ها، ضرورت مشاوره قبل از ازدواج ثابت شده است. به طوری که هم اکنون صحبت هایی از جانب قانون گذاران برای اجباری شدن مشاوره قبل از ازدواج به گوش می‌خورد. چرا که امروزه مشاوره قبل از ازدواج در واقع راهی برای پیشگیری از طلاق و مشکلات خانوادگی شناخته می‌شود.

به دلیل اهمیت سلامت خانواده بر روی چرخه اجتماعی و اقتصادی، بسیاری از متخصصان در حوزه های مختلف سلامت بر اهمیت مشاوره ازدواج تاکید دارند. شما نیز برای شروع یک زندگی مشترک موفق و جلوگیری از مسائل پیش رو و هزینه های درمانی دیگر بهتر است قبل از هر چیز مشاوره ازدواج دریافت کنید. همانطور که امروزه آزمایشات ازدواج برای بررسی سلامت هر دو طرف ضروری است، بررسی سلامت روحی زن و مرد و میزان آمادگی آن ها برای بر عهده گرفتن مسئولیت یک زندگی ضروری می باشد.

چه کسی برای مشاوره ازدواج مناسب است؟

برای دریافت مشاوره ازدواج باید ابتدا بدانید یک متخصص ازدواج چه ویژگی هایی دارد. برخی از این خصوصیات به شرح زیر هستند.

فارق التحصیل یکی از رشته های مشاوره و روانشناسی

داشتن سابقه کاری

توانایی مدیریت جلسات

داشتن توانایی همدلی

شنونده بودن

عدم قضاوت و جانبداری نکردن

داشتن آگاهی و مهارت لازم برای مشاوره

داشتن فن بیان

و….

شما می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و از برترین متخصصین خانواده مرکز مشاوره من خدمات درمانی دریافت نمایید.

آیا برای مشاوره قبل از ازدواج حضور دختر و پسر ضروری است؟

برای دریافت نتیجه دقیق تر از مشاوره ازدواج بهتر است هر دو نفر در جلسه حضور پیدا کنند، اما حضور همزمان ضرورتی ندارد. متخصص ازدواج به صورت جداگانه با خانم و آقا صحبت خواهد کرد.

همچنین گاهی ممکن است یکی از طرفین راضی به دریافت مشاوره نشود، در چنین مواردی شما می توانید برای بررسی ازدواج تان خودتان به صورت فردی با متخصص ازدواج مشورت بفرمایید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *