هرگز با این دختران ازدواج نکنید:


 

در بالا به ویژگی های دختر خوب برای ازداواج اشاره کردیم بد نیست برای کاملتر شدن موضوع به نکات منفی دخترانی که ازدواج با آنها می تواند زمینه ساز مشکلات متعدد در زندگی مشترک باشد نیز اشاره کنیم:

دخترانی که برای همه دلربایی می کنند

هوسرانی ویژگی منفی و ناخوشایندی است که وجود آن در زنان و مردان ناپسند شمرده می شود. اگر چه هوسرانی بیشتر در بین مردان شایع است و زنان به دلیل شرم و حیای ذاتی خود هوسرانی کمتری دارند اما هستند زنانی که همیشه در حال عشوه گری و طنازی برای این و آن هستند و به مردهای اطراف خود توجه می کنند. اگر جذب اینگونه از زنان شده اید و قصد ازدواج دارید باید بدانید بزرگترین اشتباه زندگیتان را مرتکب می شوید چون شما نمی توانید تحمل کنید که همسرتان گفتگوهای پر از ناز و عشوه با تمام مردهای اهل محل داشته باشد و ترک چنین عادتی برای اینگونه از زنان بعد از ازدواج بسیار دشوار است پس بهتر است چشمهای تان را خوب باز کنید.

زن خود خواه آفت زندگی رمانتیک

زنان خود خواه نمی تواند همسر خوبی برای شما باشند و وظایف همسری را به نحو احسن بجا بیاورند زیرا همیشه به خود و خواسته های شان اهمیت می دهند. در نتیجه نخواهد توانست بعد از ازدواج یک خانه و زندگی گرم و شاد و عاشقانه برای تان فراهم کنند چون شادی شما برای او اهمیتی ندارد پس باید دور زن خودخواه را خط بکشید

هرگز با زنان پول دوست ازدواج نکنید

زنی که به پول و مادیات بیشتر از مسائل عاطفی و روحی خانواده و همسر و فرزندانش فکر می کند و نسبت به مسائل مادی، بیش از حد وسواس دارد  هرگز نمی تواند همسر خوبی برای شما باشدو نقش خود را به خوبی ایفا کند چرا که در صورت بروز کوچکترین مشکل مادی زندگی شما با چالش روبرو خواهد شد.

زنانی که مداوم نگران هستند و دلشوره دارند

زنانی که مدام در حال نگرانی و دلشوره به سر می برند برای زندگی مناسب نیستند زیرا نگرانی های همیشگی او توان درست فکر کردن، درست تصمیم گرفتن و درست عمل کردن را از او سلب می کند

سخن آخر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *