مدیران خودرو


شرکت مدیران خودرو برای اولین ‌بار در سال ۱۳۸۱ با هدف تولید، واردات و صادرات انواع و اقسام خودروهای سنگین و سبک اقدام به فعالیت در صنعت خودرو سازی کرده است. شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذارمشترک در صنعت خودرو سازی ایران می باشد. محل کارخانه این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم به وسعت ۵۰۰ هزار مترمربع است. درحال حاضر حدود ۴۵۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند.

پیشنهاد ما به شما بازدید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو کالاپلاس است.

 

آدرس و پل‌های ارتباطی دفتر مرکز مدیران خودرو در تهران

آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت غرب، بین بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار عدل، جنب کلانتری باغ فیض پلاک 27/1
کدپستی: 1476698533
تلفن: ۴۷۶۵۱-۰۲۱ پست الکترونیک: dabir@mvmco.ir

داخلی واحد فروش: ۲۰۰۰ داخلی واحد ارتباط با مشتریان و دریافت شکایات: ۴۷۶۵۱-۰۲۱ عدد ۴ آدرس پست الکترنیکی واحد ارتباط با مشتریان و دریافت شکایات: CRM@MVMCO.IR

آدرس فروش واحد مستقیم،۱ و۲

۱-
تهران، بزرگراه شهید همت غرب، بین بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار عدل، جنب کلانتری باغ فیض، پلاک 27/1
کدپستی: 1476698533
داخلی واحد فروش مستقیم: ۱۰۰۱ , ۱۰۰۲ , ۱۰۰۳

۲-
هران – کیلومتر۱۴ جاده مخصوص کرج ، جنب بیمه ایران – کوچه ۴۶ کدپستی: ۱۳۸۶۱۳۴۴۵۱ تلفن : ۸۲-۴۴۱۸۳۳۷۸-۰۲۱ فکس: ۸۲-۴۴۱۸۳۳۷۸-۰۲۱ داخلی: ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۶


آدرس خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی شرکت مدیران خودرو

آدرس: کیلومتر۱۴ جاده مخصوص کرج ، جنب بیمه ایران – کوچه ۴۶ تلفن خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی: ۴۷۶۵۱-۰۲۱
امداد خودرو
شماره تماس امداد خودرو (جهت حمل) :۴۷۶۵۱-۰۲۱
شماره تماس امدادگر سیار تعمیرگاه مرکزی: ۴۷۶۵۱-۰۲۱

 

نحوه فروش شرکت مدیران خودرو به چه شکل می باشد؟

فعالیت شرکت خودرو سازی مدیران خودرو یک فعالیت گروهی می‌باشد. این شرکت جهت فروش بهتر و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سراسر کشور کرده است. شرکت مدیران خودرو توانسته بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در سطح کشور به فروش برساند. علت تمایل بالای خریداران به خرید خودروهای این شرکت، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارائه محصولات مناسب می باشد.

یکی از رازهای موفقیت این شرکت خودرو سازی که جهت جلب اعتماد مشتریان به کار برده. ارتباط برد برد با شرکای خود بوده که یک روش بین‌المللی پیشرو در کسب ‌و کار نیز محسوب می‌گردد. این شرکت در طی سال‌ها فعالیت به اثبات رسانده است که شرکتی مسئول بوده و تمام تلاش خود را جهت حمایت از حفظ محیط زیست، اشتغال‌زایی جوانان کشور و همچنین کمک به رشد اقتصادی کشور انجام داده‌ است.


نحوه خرید و پرداخت وجه از شرکت مدیران خودرو به چه صورت است؟

متقاضیان و خریداران محصولات شرکت مدیران خودرو برای کسب اطمینان از صحت و سرعت فرآیند خرید خودرو، باید به نکات زیر هنگام خرید، توجه داشته باشند.

1- متقاضیان باید تمامی پرداختی‌های خود را از طریق پایانه پرداخت PVS شرکت مدیران خودرو انجام بدهند.
۲- پس از انجام پرداخت در پایانه پرداخت شرکت مدیران خودرو و پس از دریافت پرفراژ دستگاه کارت خوان به نام شرکت صنایع خودرو سازی مدیران و شماره حساب شرکت باید دقت گردد.

۳ اگر عملیات واریز وجه به پایانه شرکت مدیران خودرو به شکل صحیح صورت گیرد این شرکت یک کد تأییدیه از طریق پیامک به شماره ۹۸۳۰۰۰۰۴۷۶۵+ یا ۹۸۲۱۴۷۶۵۱+ برای واریز کننده وجه ارسال می‌کند.
لازم به ذکر است که خریداران باید قبل و حین خرید دقت کافی جهت پرداخت داشته باشند. شرکت مدیران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال پرداخت های اشتباه به سامانه‌های غیر از سامانه این شرکت ندارد.


الگوی افزایش قیمت شرکت مدیران خودرو به چه صورت است؟

طی یک‌ سال اخیر در بازار قیمت خودرو شاهد افزایش چشمگیری بوده‌ایم. به طوری که در طی یک‌ سال گذشته برخی از شرکت‌ها مانند شرکت مدیران خودرو بر خلاف آئین‌نامه‌های موجود که در هر ۳ ماه یکبار می‌توانند اقدام به ارائه قیمت جدید، و افزایش قیمت‌ کنند. شرکت مدیران خودرو در ظرف ۲ هفته با ارائه لیست قیمت جدید، اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است.

خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو که یک شرکت سهامی خاص است درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش تاسیس گردید. هدف تاسیس این شرکت انجام اقدامات زیربنایی جهت زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب در راستای چشم انداز ماموریت‌های مدیران خودرو با محوریت خلق ارزش های برتر برای مشتریان است.


امکانات اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

ثبت نام در اپلیکیشن خدمات مدیران خودرو بر اساس شماره شاسی و موتور خودرو صورت می گیرد. این امر موجب دسترسی راحت دارنده ماشین به موارد زیر می گردد

۱- دسترسی به سوابق تعمیراتی ماشین به صورت آنلاین

۲- نوبت دهی آنلاین

۳- ارسال لوکیشن خودرو به خودروی امداد بدون نیاز به تماس با واحد خدمات پس از فروش

۴- نمایش نزدیک ترین نمایندگی بر روی نقشه و مسیر دسترسی به آن

۵- امکان استعلام مبلغ فاکتور

۶- امکان مشاهده آنلاین وضعیت خودرو در زمان انجام خدمات

۷- مشاهده فاکتور تعمیرات به صورت آنلاین

۸- امکان استعلام آنلاین قیمت قطعات و موجودی قطعات در نمایندگی ها

۹- امکان ارسال نقطه نظرات به خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو
* جهت دانلود اپلیکیشن خدمات پس از فروش به لینک زیر مراجعه https://app.mvms.ir و یا QR code را اسکن نمائید.


چشم‌انداز شرکت مدیران خودرو

این شرکت با تکیه بر کسب رضایت مشتری تلاش کرده است محصولاتی متنوع و با کیفیت را به مشتریان و متقاضیان ارائه نماید.برای دسترسی به اهداف نام‌ برده همواره تلاش کرده برای تولید محصولات خود از آخرین استانداردهای بین‌المللی و بروزترین فناوری و تکنولوژی بهره بگیرد. این شرکت خودرو سازی جهت کسب رضایت مشتریان و مشتری مدار بودن همواره تلاش کرده است.
همچنین کلیه پرسنل خود را متعهد به اجرای دقیق تقاضای مردم می‌کند. علاوه بر کسب موفقیت بالا در راستای کسب رضایت مشتریان، از دیگر افتخارات این شرکت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه حفظ محیط زیست بوده است.
این شرکت با ارتقاء کیفیت محصولات خود توانسته است استاندارد آلایندگی EUEV را در سال ۱۳۹۹ کسب نماید.


از دیگر اقدامات مؤثر شرکت مدیران خودرو تدوین استانداردهای داخلی جهت نمایندگان فروش، خدمات پس از فروش و نظارت مستقیم بر فعالیت نمایندگی‌های موجود در سطح کشور است.
شرکت مدیران خودرو با نظارت مستقیم بر فعالیت نمایندگی‌های دایر خود در سطح کشور توانسته کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را تا حد قابل ‌توجهی بالا ببرد. همچنین این شرکت در تلاش است با ارائه خودروهای کم مصرف، متنوع، زیبا و ایمن به بازار بتواند پاسخی مثبت به خواسته‌ها و مطالبات ملت شریف ایران بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودرو به مجله خودرو کالاپلاس مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *