تعمیر خودرو در محل(تهران)


آیا می‌دانید برای بالا بردن طول عمر مفید قطعات خودروی خود لازم است در بازه زمانی مناسب و به طور مرتب خودروی خود را مورد سرویس‌دهی قرار دهید؟
آیا می‌دانید در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شما این امکان را دارید که در محل خرابی خودرو به راحت‌ترین وجه ممکن به بهترین و مجرب‌ترین کادر فنی برای تعمیر دسترسی داشته باشید؟
آیا می‌دانید با ثبت نام در یک سری اپلیکشن‌ها موعدهای سرویس خودروی شما به شما اعلام خواهد شد؟
لازم نیست حتماً خودروی شما خراب باشد و دچار عیب و ایراد گردد و آنگاه شما برای رفع خرابی و عیب و ایراد به‌ وجودآمده برای خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنید بلکه با انجام سرویس دهی های مرتب و منظم هیچ‌گاه تحت هیچ شرایطی خودروی شما مخصوصاً در زمان‌هایی که در شرایطی قرار دارید که امکان دسترسی به تعمیرگاه را ندارید خودرو شما خراب نمی‌گردد.

بسیاری از ما دارای این تصور غلط هستیم که حتماً باید خودرو طوری دچار عیب شود که دیگر از حرکت بازماند و آنگاه ما برای تعمیر آن به تعمیرگاه مراجعه کنیم.
قصد داریم در این مقاله به معرفی یک تعمیرگاه مجهز و حرفه‌ای در شهر تهران که قادر باشد بهترین و کاملترین امکانات و خدمات را چه تعنیرگاه و چه در محل ارائه دهد بپردازیم.


بهترین تعمیر گاه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟


بهترین تعمیرگاه، تعمیرگاهی است که قادر به ارائه بهترین خدمات در تعمیرکاه و همچنین محل خرابی خودرو، گردد. به نحوی که بتواند به ‌صورت تمام و کمال رضایت مراجعین خود را کسب نمایند.
اما به‌طورکلی ویژگی بهترین تعمیرگاه در کلان ‌شهری مانند تهران به قرار زیر است.

*ارائه خدمات به‌روز

*داشتن قابلیت امدادرسانی سیار با کاملترین امکانات خدمت رسانی

*وجود شفافیت در لیست هزینه‌ها

*مدیریت در زمان )

*قادر به ارائه خدمت در هر زمان و مکان

*داشتن گارانتی و ضمانت در ارائه خدمات

*بهره مندی از یک کادر مجرب، حرفه ای، کاربلد و باتجربه

*قادر به ارائه خدمات برای تمامی مدل های وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر

*قادر به ارائه قطعات موردنیاز مخصوصاً در زمان‌های ارائه خدمات در محل

*بهره‌مندی از ابزار به‌روز و مدرن جهت عیب یابی سریع وسیله نقلیه.

 

مزیت انتخاب بهترین تعمیرگاه خودرو در محل چیست؟

امروز با توجه به افزایش شدید تعداد اتومبیل‌های شخصی آمار خرابی و نیاز به تعمیر هم نیز بالا رفته است. به همین دلیل است که، گر اتومبیل شما دچار عیب و ایراد شود برای رفع ایراد و تعمیر آن گاه مجبور هستید ساعت‌ها در صف طولانی قرار بگیرید و حتی گاهی اوقات روزهای زیادی را باید سپری کنید تا نوبت تعمیر وسیله نقلیه شما برسد.


اما اگر برای وسیله نقلیه خود یک تعمیرگاه با قابلیت‌ها و امکانات بالا را انتخاب کنید دیگر دچار مشکلات این‌چنینی نخواهید شد در صورت ایراد پیدا کردن اتومبیل شما و نیاز آن به تعمیر می توانید حتی اتومبیل خود را در محل بدون هیچ دغدغه‌ای به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

از دید ماه بهترین تعمیرگاه، تعمیرگاهی است که علاوه برداشتن تمامی لوازم فنی مدرن مطابق با تکنولوژی روز برای عیب‌یابی خودرو دارای امکانات بیشتری باشد. یکی از امکانات ویژه و خاصی که بهترین تعمیرکاه‌ها در تهران باید داشته باشند،

این است که آمادگی و امکانات لازم را برای امدادرسانی به خودروی شما در محل شما را داشته باشند به نحوی که هرگاه اتوموبیل شما در هر کجای تهران خراب شده و شما قادر به انتقاق آن به تعمیرکاه نباشید باید در کمترین زمان ممکن از زمان امدادخواهی شما جهت تعمیر خودرو در محل حضور یابند.

این ویژگی و امکان این قابلیت را به شما می‌دهد تا دیگر از قرار گرفتن در صف‌های طولانی برای رفع برای تامین و رفع ایراد و مشکل خودروی خود معاف شده و همچنین در کمترین زمان ممکن وسیله نقلیه شما تعمیر گردد.

 

بهترین تعمیرگاه سیار باید قادر به ارائه چه خدماتی باشد ؟

تعمیرکاری که برای تعمیر خودرو به محل رجوع می‌کند باید قادر به ارائه تمامی خدمات مورد نیاز برای رفع ایراد و خرابی در محل را داشته و همچنین دارای تجربه و مهارت کافی باشد.
از نظر بسیاری از متخصصین فعال در این حوزه مجموعه‌ای می‌تواند قادر به ارائه بهترین و کارآمدترین خدمات در محل باشند که بدون هیچ‌گونه محدودیت در ارائه خدمات و تامین قطعات مورد نیاز در محل قادر به رفع مشکل به‌وجودآمده برای وسیله نقلیه باشند.


باید اپراتور ارجاع شده از طرف تعمیرگاه انتخابی مددخواه، قادر باشد تعمیرات تخصصی انواع و اقسام خودروها های بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی را داشته باشد و همچنین فارغ از مدل خودرو و این‌که ایرانی یا خارجی باشد عیب و به‌وجودآمده در آن را رفع کنند.

گاهی اوقات ایراد موجود در خودرو به نحوی است که بدون انتقال دادن آن به تعمیرگاه امکان رفع ایراد موجود وجود ندارد باید در چنین شرایطی، تعمیرگاه انتخابی دارای امکاناتی باشد که بتواند اتومبیل را بدون اینکه ضربه‌ای به ِن وارد شود به تعمیرگاه انتقال دهد.

چگونه باید به تعمیرکار سیار، جهت تعمیر خودرو در محل اعتماد کرد ؟


امروز بسیاری از تعمیرگاه‌های حرفه‌ای با ارائه یکسری خدمات و اپلیکیشن ها این امکان را برای مردم و مشتری‌های خود فراهم ساخته‌اند که با استفاده از آن اپلیکیشن‌ها و ثبت‌نام در آنها در هر زمان و مکان به آن‌ها دسترسی وجود داشته باشند.


در کلان ‌شهری مانند تهران که امکان وجود هر نوع کلاه‌برداری و سوء استفاده نسبت به دیگر نقاط کشور می تواند بسیار بالا باشد تنها راه اعتماد به تعمیرکاران سیار استفاده از این اپلیکیشن های ارائه شده از طرف تعمیرگاه‌های برتر تهران می باشد به نحوی که دارنده خودرو ابتدا، درباره منبع اپلیکیشن و سوابق کاری آن به صورت کامل تحقیق کرده و آنگاه با ثبت نام خود در آن جزو مشتریان این تعمیرگاه قرار می‌گیرد.

در این صورت دیگر هر گاه نیاز به تعمیر خودرو در محل بوده و خودرو در شرایطی باشد که راننده قادر به ارجاع دادن آن به تعمیرگاه نباشد تنها با برقراری یک تماس و یا یا پیام می‌تواند با خیال راحت و بدون دغدغه خودروی خود را به دست تعمیرکاران حضور یافته در محل بسپارد.


به هرحال تعمیرگاه‌های حرفه ای و خوش‌نام جهت حفظ موقعیت و جایگاه ویژه خود متخصصان خود را از بین افرادی انتخاب می‌کنند که دارای سلامت کامل اخلاقی بوده و هیچ‌گونه سوء سابقه کیفری و بیماری روانی نباشند.


مناسب‌تری لیست قیمت تعمیر خودرو باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد ؟

همان‌طور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم یکی از ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه خودرو این است که در ارائه لیست قیمت خدمات خود دارای شفافیت باشد. در واقع یک لیست قیمت شفاف مخصوصاً در هنگامی که یک کادر مجرب برای تعمیر خودروی در محل به رجوع می‌کنند به نحوی است که در آن اجرت کار و قیمت قطعات مصرفی به صورت کاملا مجزا مشخص گردد.


از آنجایی‌که نرخ قیمت قطعه مصرفی براساس نرخ روز بازار محاسبه می‌گردد باید جدای از اجرت دستمزد تعمیرکار محاسبه گردد. البته باید متذکر شد که هزینه تعمیر خودرو و دستمزد تعمیرکار با توجه به نوع خرابی خودرو متغیر بوده و یک تعمیرگاه حرفه‌ای و با سابقه باید قبل از اقدام به تعمیر خودرو ابتدا لیست قیمت را به مشتری ارائه دهد تا در صورت توافق به کار خود بپردازند.

بهترین لیست قیمت، لیست قیمتی است که در آن قیمت قطعات مصرفی جدای از اجرت تعمیر کار محاسبه شده و نکته دوم این‌که در آن لیست قیمت تمامی تعمیر هر قطعه به صورت مجزا اعلام شده باشد.


معرفی بهترین و خوشنام‌ترین تعمیرگاه خودرو در تهران

این که مجموعه ما توانسته است در کلان‌شهری مانند تهران به‌عنوان بهترین انتخاب گردد یک امر تصادفی نیست بلکه ما با تکیه ‌بر مدیریت قوی خود و ارائه خدمات و امکانات به روز و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، به مراجعین خود و هم چنین عزیزانی که در سامانه و اپلیکیشن ما ثبت‌نام کرده‌اند توانسته‌ایم با کسب آمار بالای رضایتمندی به این عنوان دست یابیم.


اگر شما نیز دوست دارید در لیست مشتریان همیشگی ما قرار بگیرید، و از امکانات ویژه ما در سطح شهر تهران چه به صورت حضور در تعمیرگاه و چه بصورت سیار و رجوع کادر ما به محل درخواستی شما، بهره مند گردید. همین حالا در سامانه و اپلیکیشن ما ثبت نام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *