مراکز ثبت نام سامانه ثنا | نحوه دریافت لیست دفاتر خدمات قضایی با آدرس


امروزه با توجه به آخرین آمار‌‌‌‌‌های اعلام شده تعداد مراجعه کنندگان به مراکز قضایی رو به افزایش است. مراجعه کنندگان در واقع برای انجام امور قضایی خود مانند ثبت دادخواست، شکایت و… به مراکز قضایی مراجعه ‌‌‌‌می‌کنند. انجام این امور اتلاف وقت زیادی را به همراه دارد و گاهی انجام آن‌ها روز‌‌‌‌‌ها زمان ‌‌‌‌می‌برد.‌‌‌‌ اما در حال حاضر با تاسیس سامانه ثنا دیگر درگیر چنین مشکلاتی نخواهیم بود. در ادامه قصد داریم در خصوص سامانه ثنا و مراکز ثبت نام آن ‌توضیحات مفصلی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

چرا ثبت نام در سامانه ثنا اهمیت دارد ؟

شاید شما نیز بارها نام سامانه ثنا را شنیده باشید، این سامانه یکی از معتبر‌ترین سایت‌‌‌‌‌هایی است‌‌‌‌ که توسط قوه قضاییه افتتاح گردیده و در راستای خدمات رسانی به مردم‌ فعالیت ‌‌‌‌می‌کند. در این سایت شما ‌‌‌‌می‌توانید از خدمات قضایی به صورت‌‌‌‌ آنلاین بهره مند شوید و به همین دلیل است که ثبت نام در این سامانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار ‌‌‌‌می‌باشد. علاوه بر این ‌‌بررسی دادخواست‌‌‌‌‌ها و موارد دیگر در این سامانه بسیار سریعتر انجام ‌‌‌‌می‌شوند، برای مثال‌‌‌‌ به محض اینکه شما دادخواستی را در این سایت ثبت کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ‌‌بررسی خواهد شد.

نحوه دریافت لیست مراکز ثبت نام ثنا

مراکز ثبت نام سامانه ثنا در سرتاسر کشور دایر بوده و مشغول به فعالیت ‌‌‌‌می‌باشند. در واقع ثبت نام ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام ‌‌‌‌می‌پذیرد و‌‌‌‌ هر فرد برای ثبت نام در سامانه ثنا ‌‌‌‌می‌بایست به دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر خود مراجعه کند. اما پیدا کردن آدرس این دفاتر نیز نیازمند طی کردن مراحلی است که در زیر بیان شده‌‌اند:

  • در مرحله اول وارد سایت خدمات الکترونیک قضایی شوید و روی گزینه اطلاع رسانی کلیک کنید. سپس گزینه جستجوی لیست دفاتر خدمات را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک کنید. عکس
  • در صفحه‌ای که باز ‌‌‌‌می‌شود استان و شهرستان محل زندگی خود را مشخص کنید و سپس گزینه جست و جوی دفتر خدمات را انتخاب کنید. عکس پس از انجام این کار لیست تمامی مراکزی که ثبت نام ثنا در آن‌‌‌‌‌ها انجام ‌‌‌‌می‌شود به همراه آدرس آن‌ها بر روی صفحه نمایش داده ‌‌‌‌می‌شود.
  • در مرحله آخر ‌‌‌‌می‌بایست دفتری را که به شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید و برای ثبت نام ثنا به آن مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا

برای ثبت نام در سامانه ثنا ‌‌‌‌می‌بایست فرد مدارکی مثل کد ملی، شناسنامه، آدرس محل سکونت، یک‌عدد فیش آب و… را به دفتر خدمات الکترونیک شهرش ارایه دهد و خواستار ثبت نام در سامانه ثنا شود. دفتر خدمات الکترونیک مدارک او را ‌‌بررسی کرده و سپس او را احراز هویت خواهد کرد. پس از احراز هویت نام کاربری و رمز عبور به سامانه در اختیار فرد قرار ‌‌‌‌می‌گیرد که با استفاده‌‌‌‌ از آن‌‌‌‌‌ها ‌‌‌‌می‌تواند به این سامانه ورود کند و از خدمات ارزشمند آن بهره مند شود.

سوالات متداول

برای ثبت نام در سامانه ثنا باید به کدام مراکز رجوع نمود ؟

برای ثبت نام در این سامانه ‌‌‌‌می‌بایست به دفتر خدمات الکترونیک قضایی رجوع نمود.

برای دریافت لیست مراکز ثبت نام ثنا از چه سایتی باید اقدام کرد ؟

در این مورد ‌‌‌‌می‌بایست از طریق سایت خدمات الکترونیک قضایی اقدام نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز ثبت نام سامانه ثنا، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون مراکز ثبت نام سامانه ثنا پاسخ دهند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *