تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا | نحوه ویرایش موبایل – راهنمای آموزش


امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برخی امور حقوقی در سراسر کشور به صورت آنلاین انجام می‌شوند و نیاز به مراجعه حضوری نیست. قوه قضاییه چندین سامانه را طراحی کرده است تا با استفاده از آن‌ها مردم بتوانند تمامی امور قضایی خود بسیار سریع‌تر و آسان‌‌‌تر از گذشته به انجام برسانند. یکی از این سامانه‌های طراحی شده ثنا نام دارد. سامانه ثنا یک سایت معتبر در زمینه ارائه خدمات قضایی می‌باشد و مزیت‌های فراوانی را برای مراجعین به همراه خواهد داشت. در ادامه قصد داریم در خصوص تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا توضیحات مفصلی را خدمتتان ارائه نماییم، با ما همراه باشید.

توضیحات کلی در خصوص سامانه ثنا

سامانه ثنا یک سایت بسیار معتبر می‌باشد که توسط دستگاه قضا طراحی و تاسیس گشته است. تاسیس این سامانه باعث شده است که پرونده‌ها و دادخواست‌های حقوقی افراد بسیار سریع‌‌‌تر به نتیجه برسند. استفاده از خدمات این سامانه به صورت آنلاین خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. از بهترین خدمات این سایت می‌توان به ثبت دادخواست و پیگیری پرونده‌های قضایی اشاره نمود.

تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا امکانپذیر است ؟

در حین ثبت نام در سامانه ثنا از افراد یک شماره تلفن دریافت می‌شود و این شماره در حساب کاربری فرد ثبت می‌شود. در برخی موارد ممکن است افراد بخواهند این شماره تلفن را به دلایل مختلف تغییر دهند که در این صورت می‌توانند با طی نمودن مراحلی اقدام به تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا نمایند. برای تغییر شماره تلفن در این سامانه می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد سامانه ثنا شوید و روی گزینه تغییر اطلاعات کلیک نمایید‌‌. این گزینه درون یک کادر قرمز رنگ قرار دارد. عکس
  • در مرحله دوم صفحه‌‌ای برای شما باز می‌شود که در آن از شما کد ملی و رمز عبور موقت درخواست می‌شود. در این مرحله یک رمز عبور موقت برای شما ارسال می‌شود که باید آن را به همراه کد ملی خود درون کادر‌های مربوطه وارد کنید و روی گزینه بعدی کلیک کنید. عکس
  • در مرحله آخر صفحه‌‌ای برای شما باز می‌شود که در آن تمامی اطلاعاتتان نمایش داده شده است. در این صفحه شما می‌توانید شماره تلفن قدیمی را پاک نموده و شماره تلفن جدید را وارد کنید که در این صورت شماره تلفن شما در سامانه تغییر کرده و شماره جدیدی که وارد می‌کنید ثبت می‌شود. عکس

نکاتی در رابطه با تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا

برای تغییر شما‌ره تلفن در سامانه ثنا می‌بایست افراد برخی نکات مهم را در نظر داشته باشند تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند. این نکات مهم به شرح زیر هستند:

  • در هنگام وارد کردن اعداد کیبورد را انگلیسی کنید.
  • قبل از ثبت نهایی کردن شماره تلفن جدید شماره تلفن قبلی را از دسترس خود خارج نکنید.
  • اگر رمز عبورتان منقضی شود سیستم رمز عبور جدیدی را برای شما ارسال می‌کند.
  • چنانچه در حین تغییر شماره تلفن نتوانستید با استفاده از رمز ثنای خود وارد سامانه شوید گزینه ارسال مجدد رمز را انتخاب کنید. عکس

سوالات متداول

چرا باید در حین تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا برای وارد کردن اعداد کیبورد انگلیسی باشد ؟

برای عدم بروز برخی مشکلات.

نحوه تغییر شما‌ره تلفن در سامانه ثنا چگونه است ؟

برای تغییر شمار‌ه تلفن در سامانه ثنا می‌بایست برخی مراحل را طی کنید که این مراحل در متن مقاله آمده‌‌‌‌اند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تغییر شما‌ره تلفن در سامانه ثنا، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون تغییر شما‌ره تلفن در سامانه ثنا پاسخ دهند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *