سورپرایز کردن عشق | 11 روش سورپرایز کردن عشق (آو)


سورپرایز کردن عشق یا غافلگیر کردن شریک احساسی قسمتی از رابطه عاطفی است. معمولا خانم ها و آقایان با دلیل و بی دلیل قصد خوشحال کردن عشق خود را دارند. و همیشه به دنبال روش های جدید و غافلگیر کننده هستند. اما به طور کل همیشه سورپرایز کردن مردان دشوار تر از غافلگیر کردن خانم ها است. روش های زیادی برای غافلگیر کردن وجود دارد که در این مقاله تمامی روش ها را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سورپرایز کردن عشق می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

سورپرایز کردن عشق چیست؟

سورپرایز کردن عشق از آن دسته کارهایی است که هم خود ما را خوشحال می‌کند و هم فرد مقابلمان را. همه ما با کمک روش هایی که اصلا انتظارش را نداریم غافلگیر می‌شویم. همین مساله میزان عشق و علاقه را افزایش می‌دهد و باعث ابراز محبت های عملی و لفظی می‌شود.

خیلی مواقع برای سورپرایز کردن عشق روش ها و راهکارهای جذابی به ذهن ما می‌رسد؛ اما در برخی شرایط هرچه تلاش می‌کنیم هیچ ایده ای به ذهنمان خطور نخواهد کرد. به همین جهت این مقاله را مختص ایده های سورپرایز کردن عشق کرده ایم. تا با کمک روش های متنوع و جدید بتوانید لبخند و حال خوب را به شریک احساسی خود هدیه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حدود رابطه کلیک کنید.

روش های سورپرایز کردن عشق

همه ما انسان ها با سورپرایز کردن آشنا هستیم. اما اغلب برای غافلگیر کردن شریک احساسی به دنبال مناسبت و بهانه هستند. اما به خاطر داشته باشید که همیشه بهانه و دلیلی برای سورپرایز کردن عشق نباید وجود داشته باشد. و بر خلاف باور اغلب مردم؛ غافلگیری نیاز به هزینه های خیلی بالا ندارد. با هزینه کم و مناسب به راحتی می‌توانید شریک احساسی خود را سورپرایز کنید. در این بخش مقاله روش های سورپرایز کردن عشق را توضیح داده ایم.

✨ برای عشق خود غذا درست کنید

تهیه غذا مخصوصا برای مردان یکی از غافلگیری های بزرگ است. شاید این کار پیش پا افتاده باشد؛ اما روشی مناسب برای سورپرایز کردن عشق است. که می‌تواند نشان دهنده علاقه شما به شریک احساسی باشد.

✨ ناگهانی به ملاقات او بروید

ملاقات کسانی که به آنها علاقه داریم روشی مناسب برای غافلگیری است. گاهی اوقات برای سورپرایز کردن عشق سر راه او قرار بگیرید. مثلا در ساعت پایان کلاس، کار و … به دنبالش بروید. این کار بسیار شریک احساسی شما را خوشحال می‌کند و باعث حال خوب او می‌شود.

✨ دوستانش را دعوت کنید |  سورپرایز کردن عشق

سورپرایز کردن عشق یک روش دیگری مانند دعوت کردن دوست دارد. همه ما از وقت گذراندن با دوستان لذت می‌بریم. بنابراین با دعوت از دوستان می‌توانید شریک احساسی را غافلگیر کنید. برای دعوت از دوستان می‌توانید آنها را شام به منزل دعوت کنید؛ یا قرار بیرون بگذارید؛ حتی مهمانی دوستانه مجردی ترتیب دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

✨ ارسال بسته ای که انتظارش را ندارد

یکی از کارهایی که باعث سورپرایز کردن عشق می‌شود؛ ارسال بسته ای است که اصلا انتظارش را ندارد. یک روز عادی را در نظر بگیرید و برای اینکه شریک احساسی خود را خوشحال کنید؛ بسته گل، غذا، نامه عاشقانه و … ارسال کنید. محتوای بسته هرگز مهم نیست، تنها چیزی که مهم است ابراز علاقه و بروز اهمیتی است که برای شریک احساسی قائل هستید.

✨ در انجام فعالیت های روزانه به او کمک کنید

از کارهایی که باعث سورپرایز کردن عشق می‌شود؛ کمک در انجام فعالیت های روزانه است. به عنوان فردی که دائم در کنار همسر و شریک احساسی هستید؛ برخی از کارهای او را گردن بگیرید و انجام دهید. با این کار می‌توایند سنگینی کارهای او را کم تر کنید و حال خوب را هدیه دهید.

✨ با دستان خود چیزی بسازید | سورپرایز کردن عشق

ساخت دستبند، گردنبند و … با دستان خود یکی از روش های سورپرایز کردن عشق است. با این کار می‌توانید یادگاری از خود هدیه دهید تا همیشه جلوی چشم شریک احساسی باشد.

✨ برای او لباس بخرید

سورپرایز کردن عشق همیشه کار سختی نیست. شاید برای خرید به مرکز تجاری رفته باشید؛ اگر لباسی را مشاهده کردید که باب میل شما بود، برای شریک احساسی تهیه کنید. لزوما تهیه هدیه همیشه نباید برای مناسبت باشد.

✨ برای او نامه بنویسید

یکی از کارهایی که باعث سورپرایز کردن عشق می‌شود؛ نامه نوشتن است. به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی، نامه دست نوشته و یادداشت کوچک می‌تواند راهی شوکه کننده باشد. این کار نه هزینه زیادی برای شما دارد و نه زمانی را از شما می‌گیرد؛ بلکه باعث خوشحالی فراوان شریک احساسی می‌شود.

✨ برای او آهنگ بسازید | سورپرایز کردن عشق

ساختن آهنگ از روش های سورپرایز کردن عشق است. با این روش می‌توانید عشق خود را غافلگیر کنید و ترانه ای مخصوص به او هدیه دهید. بهتر است که ترانه ساخته شده را در حضور شریک احساسی اجرا کنید.

✨ برنامه تفریحی ترتیب دهید

اگر همسر شما به ورزش علاقه دارد، برای او بلیت مسابقه مورد علاقه را تهیه کنید. و این فرصت را در اختیار او قرار دهید که با دوستان خود به مشاهده ورزش برود. یا اینکه برای برنامه های تفریحی مورد علاقه او بلیت تهیه کنید و لذت روز خوب را به او هدیه دهید.

✨ وسیله مورد علاقه اش را تهیه کنید

همیشه ما از علایق و خواسته های شریک احساسی خود مطلع هستیم. برای سورپرایز کردن عشق می‌توانید وسایل مورد علاقه او را تهیه کنید تا خوشحالش شود.

کلام آخر

راه ها و روش های زیادی برای سورپرایز کردن عشق وجود دارد. اما به دلیل جدید نبودن این ایده ها، سورپرایز و غافلگیری اندکی دشوار شده است. روش هایی را برای سورپرایز کردن در این مقاله توضیح داده ایم که ایده هایی نو و جدید بوده اند. برای غافلگیری شریک احساسی لزومی ندارد که منتظر مناسبت باشید. هدیه های بی مناسب همیشه جذاب تر از هدیه های مناسبت دار است. اگر غافلگیری و سورپرایز مشکل رابطه شما را حل نمی‌کند؛ برای حل مشکل از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سورپرایز کردن عشق می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *