برده جنسی | ارباب برده (آو)


برده جنسی فردی است که تمایل دارد در رابطه جنسی همواره فردی بر او تسلط داشته و حتی او را آزار دهد. شاید حتی شنیدن این موضوع هم برای برخی عجیب باشد. اما با وجود این فانتزی، افراد حتی از تحقیر شدن نیز در رابطه با ارباب برده، دچار لذت جنسی نیز می‌شوند. در بیشتر موارد در روابط بی دی اس ام شاهد چنین موضوعی هستیم. اما ممکن است زوجین اصلا چنین رابطه ای نداشته باشند؛ اما یکی از طرفین بخواهد که برده جنسی باشد و یا مورد تحقیر شدن واقع شود. از این رو باید این موضوع را به صورت ریشه ای تری بررسی نمود. تمایل به تجربه چنین چیزی و یا حتی حضور در این روابط نیاز به کسب اطلاعات داشته و نباید از روی هیجان در این مورد تصمیم گیری کرد. افراد در این زمینه می‌توانند از یک مشاور کمک بگیرند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه برده جنسی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

رابطه ارباب برده در میان زوجین

در مورد رابطه ارباب برده تحقیقات زیادی انجام شده است. برای مثال محقیقین معتقدند که که بیشتر زوجین دوست دارند تا برده جنسی باشند و رابطه ارباب برده را تجربه نمایند؛ اما تا حدی که آسیبی به آنها وارد نشود. بر اساس تحقیقات دیگر تجربه چنین روابطی میزان استرس و اضطراب افرا را در زمینه جنسی کاهش داده و منجر به صمیمیت بیشتر میان آنها می‌گردد. البته این نکته را فراموش نکنید که این موضوعات ملزم این هستند که دو طرف در مورد آنها توافق داشته و رضایت مشتاقانه داشته باشند. در غیر اینصورت حتی یکبار انجام چنین روابطی می‌تواند آسیب جدی، حتی به رابطه عاطفی افراد وارد نماید.

برده جنسی چه رفتارهایی دارد؟

در ابتدا باید بدانیم که یک برده جنسی باید انتظار چه رفتارهایی را از طرف مقابل خود داشته باشد؟ برخی از افراد به دلیل مطلع نبودن از این رفتارهاست که تن به چنین رابطه ای داده و یا مایل هستند که آن را انجام دهند. اما زمانی که این موضوع را متوجه می‌شوند؛ در بیشتر موارد عقب کشیده و دیگر میلی به انجام آنها نخواهند داشت. برخی از این رفتارها شامل موارد زیر هستند.

⭕کشیده شدن موها

⭕بسته شدن دست و پا

⭕دخول سریع تر و به صورت خشن

⭕مورد ضربه واقع شدن در قسمت های مختلف بدن

⭕تحقیر شدن و توهین کلامی

⭕شلاق خوردن

⭕علت گرایش افراد به برده جنسی بودن

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد؛ بررسی این موضوع به صورت دقیق تر می‌تواند به افراد کمک کند تا برخورد مناسب تری با این موضوع داشته و یا حتی به دیگری کمک کنند تا این مشکل را درمان کنند. در بیشتر موارد افرادی که مبتلا به اختلال مازوخیسم یا آزارخواهی هستند؛ تمایل به تجربه برده جنسی بودن در رابطه دارند. البته دلایل دیگری نیز برای این رفتار مطرح است که باید به آنها نیز توجه داشت.

ریشه روانی تمایل افراد به این موضوع

یکی دیگر از دلایلی که منجر به شکل گیری رابطه ارباب برده می‌شود؛ عدم تعادل میان نیاز جنسی و روش های ارضای نیاز جنسی است. در این شرایط افکار بیمارگونه ای در ذهن افراد به وجود می‌آیند که نه تنها زندگی جنسی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بلکه بر روابط عاطفی آنها نیز تاثیر می‌گذارد. بر اساس تحقیقات دیگری که در این زمینه انجام شده اند؛ بیشتر افرادی که چنین تمایلاتی دارند در گذشته مورد تجاوز جنسی واقع شده اند و یا اطلاعات نادرست و نابهنگامی به آنها رسیده است. تماشای فیلم های پورن، روحیه تنوع طلبی و… نیز دلایل دیگری برای این موضوع می‌باشند.

نشانه های ابتلا به مازوخیسم

بسیاری از زوجین به طور مکرر این سوال را از ما می‌پرسند که آیا داشتن چنین تمایلاتی آیا نشانه خاصی دارد و یا می‌توان متوجه آنها شد؟ در جواب این سوال باید گفت در مورد مازوخیسم به راحتی می‌توان این موضوع را فهمید. چرا که افراد مبتلا به این اختلال، خود به طور واضح این موضوع را با شما در میان خواهند گذاشت. البته که از طرق دیگر نیز می‌توان متوجه این موضوع شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی خشن کلیک نمایید.

  • برای مثال زمانی که افراد برای حداقل یک دوره شش ماهه تخیلات جنسی شدید و یا تجربه شکنجه شدن داشته باشند؛ احتمال بروز چنین درخواستی در آنها بسیار زیاد خواهد بود.
  • چنین افرادی معمولا به طور هوس آلود به جنس مخالف نگاه می‌کنند.
  • از شنیدن و یا بیان کردن شوخی های جنسی لذت می‌برند.
  • معمولا اعتماد به نفس بالایی ندارند.
  • حتی در برخی موارد با توجه به نشانه های جسمانی روی بدن آنها نیز می‌توان متوجه این موضوع شد.

آیا رابطه ارباب و برده تنها در تخت خواب است؟

فراموش نکنید که ممکن است برقراری رابطه ارباب برده و یا برده جنسی بودن تنها به رابطه جنسی و اتاق خواب افراد محدود نشود. در واقع همه زوجین توانایی تفکیک این دو موضوع را از یکدیگر ندارند. این فانتزی جنسی به طور کلی بر شخصیت افراد تاثیر گذاشته و باعث می‌شود که در بخش های دیگر زندگی خود نیز به افرادی نیاز داشته باشند تا به طور مداوم به آنها دستور داده و یا حتی آنها را تحقیر کنند. افراد سالم و عادی از مورد تحقیر واقع شدن دچار لذت نمی‌شوند. اما این افراد کاملا به این موضوع عادت داشته و در مقابل تحقیر شدن اصلا از خود واکنشی نشان نمی‌دهند.

پیامدهای ناشی از رابطه ارباب برده

طبیعتا داشتن چنین روابطی که در بیشتر موارد با خشونت آمیز نیز هست؛ پیامدهای زیادی برای افراد دارد. برخی معتقدند که رابطه ارباب برده به ذات خود خطرناک نیست اگر با اختلالات دیگر مانند مازوخیسم همراه باشد؛ منجر به بروز مشکلاتی می‌گردد. در صورتی که این تمایلات ذهن افراد را به هم ریخته و پیامدهای روانی زیادی مثل ابتلا به اختلالات اضطرابی، افسردگی، انزوا، از دست دادن اعتماد به نفس و… دارد. همچنین احتمال بروز مشکلات جسمانی مختلفی نیز برای افراد وجود دارد.

چطور بر گرایش به برده جنسی غلبه کنیم؟

در بیشتر موارد افرادی که تمایلی مانند برده جنسی دارند؛ برای درمان مراجعه نمی‌کنند و یا درمان خود را بعد از مدتی ادامه نمی‌دهند. اما کنترل این موضوع تا حدی امکانپذیر بوده و می‌توان الگوهای جنسی افراد را کمی تغییرداد. اما اینکار تنها نیاز به اراده خود فرد دارد. مراجع باید بداند که این تفکرات کاملا انحراف جنسی محسوب شده و منجر به آسیب به طرف مقابل نیز می‌شود. افراد برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه نمایند.

ایمنی بیشتر در رابطه ارباب برده

در صورتی که هر دو نفر در رابطه راضی به انجام رابطه ارباب برده هستند؛ نمی‌توان آنها را مجبور به درمان نمود. اما می‌توان به آنها کمک کرد تا آسیب کمتری ببینند. در ابتدا باید اطلاعات کافی را در این مورد کسب کرده و حتما با یک متخصص نیز مشورت نمایند. همچنین در مورد همه جزئیات با یکدیگر صحبت کرده در هر مرحله از امنیت و رضایت طرف مقابل اطمینان حاصل کنید. انجام چنین اقداماتی ریسک های مرتبط با چنین رابطه ای را تا حدی کاهش می‌دهد.

سخن پایانی

امروزه شاهد تمایل حجم زیادی از افراد به رابطه ارباب برده هستیم و این موضوع تنها از عدم اطلاعات افراد در این مورد نشات می‌گیرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که زوجین تنها تحت تاثیر فیلم های پورن در این مورد عمل نکرده و حتما اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنند. از طرفی پیامدهای ناشی از این روابط را نیز در نظر گرفته و حتما با یک روانشناس نیز مشورت نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه برده جنسی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *