نقاط  تحریک پذیر آقایان (آوت)


نقاط تحریک پذیر آقایان نواحی مختلفی از بدن آنها را در بر می‌گیرد. استفاده از این نقاط  در رابطه جنسی و تحریک آنها می‌تواند علاوه بر لذت بیشتر، کیفیت رابطه جنسی را نیز بالا ببرد. فراموش نکنید که نقاط تحریکی برای همه فردی متفاوت هستند. در واقع ممکن است یک نقطه اصلا برای فردی تحریک کننده محسوب نشود. اما به هر حال بخش هایی از بدن دارای مقدار بیشتری از سلول های عصبی بوده که همین منجر به حساس شدن بیشتر آنها می‌گردد. در مرحله اول بهتر است در این مورد اطلاعات لازم را کسب کرده و همچنین با شریک جنسی خود مشورت نمایید. همچنین برای چگونگی لمس و تحریک آنها از مشاور جنسی کمک بگیرید.

نقاط تحریک پذیر آقایان

می‌توان تا حدودی تقاط تحریک پذیر آقایان را با زنان مشابه دانست. با اینکه چرخه جنسی آنها متفاوت است اما هم زنان و هم مردان روش های تحریکی تقریبا مشابهی دارند. همچنین یکی از اقدامات مهمی که افراد باید در روابط خود انجام دهند؛ کشف بدن یکدیگر است. در واقع شاید دیگری هرگز از حساسیت این نقطه در بدن خود مطلع نبوده است. از همین رو بهتر است زوجین در این مورد صحبت کرده و حتی برای استفاده از این روش از یکدیگر اجازه بگیرند. چرا که گاهی فردی تمایل ندارد که بخشی از بدنش لمس شده و یا حتی دیده شود. به همین دلیل صحبت کردن در این مورد بسیار مهم است.

نحوه لمس کردن نقاط تحریک پذیر آقایان

برخی تصور می‌کنند که تنها لمس کردن این نقاط در فرد دیگر منجر به برانگیختگی شده و میل جنسی را در او زیاد می‌کند. اما اینطور نیست. در واقع افراد باید در شرایط مناسب از روش نقاط تحریک پذیر آقایان یا خانمها استفاده کنند. همچنین در حین تحریک این نقاط بسیار مراقب بوده و با احتیاط اینکار را انجام دهند. چرا که بسیاری از این نقاط در نواحی تناسلی بوده که بسیار حساس و آسیب پذیر است. به همین دلیل نباید از روش های نادرست و یا غیربهداشتی در این زمینه استفاده کنند. از طرفی به کارگیری این روش در کنار راهکارهای مکمل دیگر، اثربخشی اینکار را دوچندان می‌کند.

انواع نقاط تحریک پذیر آقایان

همانطور که گفته شد؛ این نقاط در افراد مختلف، متفاوت هستند. اما به طور کلی نقاط تحریک پذیر آقایان در بیشتر موارد، نواحی هستند که در این قسمت به آنها می‌پردازیم.

نقطه پی

نقطه پی در مردان بین پروستات و آلت تناسلی قرر داشته و معادل نقطه جی در زنان است. با این تفاوت که لمس نقطه جی در زنان بسیار راحت تر است. فراموش نکنید که این نقطه بسیار حساس بوده و بهتر است در لمس آن فشار زیادی وارد نکنید.

نقاطی از پاها

معمولا مردان نسبت به زنان نسبت به پاهای خود بسیار حساس تر هستند. مخصوصا قسمت داخلی کشاله ران آنها بسیار تحریک پذیر بوده که با لمس این نقاط، گردش خون در بدن بالا رفته و به همین دلیل فرد تحریک می‌شود.

بخش هایی از گردن

پایانه های عصبی زیادی در ناحیه گردن قرار دارند. از این رو جزو نقاط تحریک پذیر آقایان محسوب شده و می‌توان به روش های مختلفی آن را لمس کرد. برای مثال ماساژ، لمس و یا بوسیدن روش های مناسبی برای استفاده از این ناحیه محسوب می‌شوند.

نقطه ساکروم

نقطه ساکروم استخوان مثلث شکلی است که در قسمت پایانی ناحیه ستون فقرات بوده و جزوی از لگن است. در ناحیه ساکروم نیز اعصاب زیادی وجود دارد. به دلیل موقعیت قرار گیری این استخوان از نقاط تحریک پذیر آقایان محسوب شده و می‌تواند منجر به تحریک در ناحیه تناسلی گردد.

نقاط مختلف آلت تناسلی

تحریک آلت تناسلی نیز به صورت مستقیم می‌تواند در این مورد موثر باشد. در واقع تحریک این ناحیه به صورت مستقیم بر میل جنسی و برانگیختگی مردان تاثیر داشته و از نقاط تحریک پذیر آقایان محسوب می‌شود.

بیضه

یکی دیگر از نقاط تحریک پذیر آقایان ، بیضه های آنان است. این عضو در قسمت پایینی آلت تناسلی قرار داشته و همچنین دارای مویرگ های حساسی در سطح است. به همین دلیل باید در تحریک آن بسیار دقت نمود.

نقطه اف

یکی از قوی ترین و حساس ترین تقاط تحریک پذیر آقایان ، نقطه اف یا فرنولوم است. این ناحیه در قسمت زیرین آلت تناسلی قرار داشته و معادل با کلیتوریس در زنان است. تحریک این ناحیه می‌تواند لذت وصف نشدنی به مردان دهد.

نقطه جی در مردان

نقطه جی در مردان نیز وجود دارد. این نقطه در نزدیکی پروستات قرار داشته و زنان برای تحریک آن باید از ناحیه مقعد به اندازه سه چهارم انگشت خود را داخل بده و به آرامی ماساژ دهند. زنان همچنین می‌توانند از طریق آزمون و خطا نقاط تحریک پذیر آقایان را پیدا کنند.

نیپل

برخلاف آنچه تصور می‌کند نیپل یا نوک سینه های در مردان نیز از نقاط تحریک پذیر آقایان محسوب می‌شود. در واقع دراین ناحیه هم در مردان و هم در زنان پایانه های عصبی زیادی وجود داشته که تحریک آنها را لذت بخش می‌کند.

قفسه سینه

لمس سینه ها نیز برای مردان لذتبخش است. در واقع زنان می‌توانند با استفاده از تحریک این ناحیه در حین رابطه جنسی و یا قبل از آن منجر به لذت در مردان گردند.

لاله گوش

لاله گوش نیز که در نزدیکی گردن قرار دارد؛ از نقاط تحریک پذیر آقایان محسوب شده که زنان می‌توانند با استفاده از بوسیدن و نوازش کردن آن لذت جنسی را در مردان افزایش دهند.

فواید استفاده از نقاط تحریک پذیر آقایان

فراموش نکنید که پیش نوازی و یا حتی پس نوازی، از بخش های مهم در رابطه جنسی محسوب می‌شوند. استفاده از نقاط تحریک پذیر آقایان نیز جزو پیش نوازی بوده که تاثیر چشمگیری در رابطه جنسی دارد. در واقع افراد با این روش می‌توانند همسر خود را ترغیب به رابطه جنسی کرده و همچنین لذت بیشتری برای او ایجاد نمایند. از طرفی شناخت بدن یکدیگر منجر به بیشتر شدن صمیمیت نیز می‌شود.

روش های مکمل نقاط تحریک پذیر آقایان

در کنار استفاده از نقاط تحریک پذیر آقایان ، افراد می‌توانند از روش های دیگری نیز استفاده نمایند. در واقع به کارگیری این روش ها در کنار هم رابطه جنسی را مطلوب تر نیز می‌کند. افراد می‌توانند مکان و فضای رابطه جنسی خود را تغییر داده و حتی از موزیک، شمع و… نیز استفاده نمایند. همچنین در این مورد خارج از اتاق خواب نیز صحبت کرده و فانتزی جنسی داشته باشند. رعایت بهداشت، استفاده از بازی های جنسی و ابزارهای مختلف، استفاده از جملات مناسب در حین رابطه جنسی و ماساژ و… همگی در این مورد موثر هستند.

سخن پایانی

از طرفی برای استفاده از نقاط تحریک آقایان ، زنان باید علاوه بر استفاده از روش های بالا از یک مشاور جنسی نیز کمک بگیرند. این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده؛ چرا که بسیاری از زوجین، با اینکه از این روش استفاده می‌کنند؛ اما بازهم نمی‌توانند رابطه جنسی خوبی داشته باشند. از همین رو انجام اصولی آن بسیار مهم است. بهتر است زوجین در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و همچنین به هم کمک کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *