کارت طلایی ایران خودرو


شرکت ایران‌خودرو برای اولین بار سال ۱۳۸۰ اقدام به ارائه کارتی به نام، کارت طلایی ایران‌خودرو کرد. هدف این شرکت از ارائه این کارت رساندن خدماتی به دارندگان خودروهای ساخت ایران‌خودرو بود و درحال حاضر این کارت مشمول حال تمامی دارندگان خوودروهای تولید شرکت ایران خودرو می باشد.

برای کسب اطلاعات کافی از تمامی مزایا، ویژگی‌ها و جزئیات کارت طلایی ایران خودرو می توانید تا انتهای مطالب با ما همراه شوید.


کارت طلایی ایران خودرو چیست ؟

به‌طورکلی می‌توان گفت کارت طلایی ایران‌خودرو یک کارت ارائه شده از طرف شرکت ایران خودرو می باشد که دارندگان آن، مشمول خدماتی مانند: امکان جبران خسارت در صورت خرابی، سرقت، حمل‌ونقل رایگان خودروی در راه مانده و بسیاری از امکانات دیگر می‌شوند.
لازم به ذکر است که خدمات طلایی فقط مختص خودروهای شرکت ایران‌خودرو می باشد البته خودروهای تولیدی سایر شرکت‌ها می‌توانند مشمول حمل‌ونقل رایگان کارت‌های طلایی شوند.
شایان ذکر است که؛ امکانات و خدمات کارت طلایی ایران‌خودرو آن‌قدر گسترده و کامل هست که می‌توان به جای بیمه کردن بدنه خودرو از این کارت استفاده کرد.


کارت طلایی ایران‌خودرو چند نوع هست

درحال حاضر شرکت ایران‌خودرو اقدام به ارائه ۵ سطح مختلف کارت طلایی کرده است، که عبارت‌اند از: کارت طلایی سال، کارت طلایی ۱ ستاره، کارت طلایی دوستاره، کارت طلایی سه ستاره، و کارت طلائی چهارستاره.

کارت طلایی ایران خودرو چه خدماتی را به دارندگان این کارت‌ها ارائه می دهد ؟


به طور کلی خدمات انواع کارت‌های طلایی شرکت ایران خودرو شامل پاسخ‌گویی به درخواست مشتریان، راه‌اندازی و راهنمایی به صورت تلفنی، اطلاع‌رسانی، پیگیری امور مشتریان، مشاوره فنی، انجام فعالیت‌های امدادی به صورت شبانه‌روزی، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان و ارائه سرویس‌های ادواری و نگهداری، تعمیر در محل و برخی خدمات مانند تعویض خودرو در خسارت‌های کلی.

خدمات مشترک در بین تمامی کارت‌های طلایی ایران کدام‌اند ؟

۱- خدماتی که در دسته خسارت اصلی بیمه بدنه قرار می گیرند مانند سرقت کلی و جزئی، آتش‌سوزی و تصادف

۲- هنگامی‌که مواد اسیدی بر روی خودروی مورد سرقت شده ریخته شود.

۳- حمل‌ونقل رایگان خودرو در صورت خرابی و عدم امکان حرکت

۴- عوض کردن خودرو البته این خدمت در صورتی عرضه می‌شود که هزینه جبران خسارت واردشده بر خودرو در اثر حادثه یا سرقت بیش از ۶۰ درصد از ارزش افزوده خودرو باشد و بنا به نظر کارشناس امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد عرضه می شود

۴- امداد سیار درون‌شهری و برون‌شهری با پرداخت هزینه

۵- جبران خسارت زمانی که لاستیک ترکیده باشد

۶- امداد تلفنی و مشاوره


کارت طلایی تک‌ستاره شامل چه خدماتی می باشد ؟

۱- درصورتی که خسارت واردشده بر خودرو بر اثر بروز بلایای طبیعی مانند: سیل، زلزله، آتش‌فشان، صاعقه و تگرگ صورت گرفته باشد

۲- جبران خسارت در صورت شکستن شیشه

کارت طلایی ۲ شامل چه خدماتی می باشد؟

۱- تعمیر کامل موتور، جلو بندی و دیسک صفحه

۳- تعویض رایگان روغن

۴_ تعویض سالانه باتری


خدمات کارت طلایی ۳ ستاره شامل چه خدماتی می باشد؟

خدمات طلایی شماره ۳ علاوه‌بر مشمول بودن تمام خدمات کارت طلایی دو ستاره شامل موارد دیگری مانند:
۱- تعویض رایگان لنت ترمز، شمع، روغن، فیلت
لنت ترمز و شمع، روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر سوخت به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر

۲- سرویس دوره ای تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر

۳- این کارت طلایی در صورت توقف خودرو به دلیل مشکل فنی روزانه ۲۰ هزار تومان بابت هزینه خواب خودرو به مالک آن

کارت طلایی ۴ ستاره شامل چه خدماتی می باشد؟

این نوع کارت طلایی علاوه بر مشمول بودن تمامی موارد کارت طلایی ۲ و ۳ موارد دیگری نیز در بر می‌گیرد که این موارد عبارت‌اند:
۱- سرویس تعویض تسمه تایم مینگ و تسمه دینام

۲- درصورتی‌که در طول یک‌سال اعتبار کارت طلایی خود را بیش از ۶۰ هزار کیلومتر حرکت کند لاستیک‌های خودرو تعویض می شود

۳- سرویس‌های دوره‌ای نیز تا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر می‌شود در این کارت طلایی روزانه ۴۰ هزار تومان بابت خواب خودرو به مالک تعلق می گیرد.


خدمات کارت‌های طلایی ایران‌خودرو شامل چه خودروهایی می شود ؟

به طور کلی تمامی محصولات ایران خودرو که دارای طول عمر زیر ۱۰ سال می باشند می توانند مشمول خدمات کارت‌های طلایی ایران‌خودرو واقع شوند.
اما لازم به ذکر است که بعضی از خودروهای عرضه شده از گروه صنعتی ایران‌خودرو از همان لحظه خروج از این کارخانه و تحویل به مشتری به مدت یک سال تحت پوشش این خدمات قرار خواهند گرفت که این محصولات عبارت‌اند از گروه پژو پارس، دانا، رانا و سمند.

برای دسترسی به امدادگران شرکت صنعتی ایران خودرو چگونه باید با آن‌ها ارتباط برقرار کرد ؟

درصورتی‌که در هر شرایط زمانی و مکانی خودروی تولیدی شرکت ایران خودرو دچار نقص فنی شود و دارنده آن نیاز به کمک داشته باشد فقط کافی‌ست با شماره‌گیری ۰ ۹۶ ۴۴ ۰ تماس گرفته و با زمان تقریبی ۳۰ دقیقه امدادگران ماهر ایران‌خودرو در کنار خود بیابد. همچنین لازم به ذکر است که امدادرسانی شرکت ایران‌خودرو مشمول تمام ایرانیان می باشد به نحوی که دارنده خودرو در هرکجای کشور که باشد و نیاز به ارائه خدمات داشته باشد می‌تواند برای امدادرسانی با شماره ذکرشده، تماس برقرار کند.


مزایای کارت طلایی ایران خودرو نسبت به بیمه بدنه دارای چه مزایایی می باشد ؟

۱- این کارت امکان حمل‌ونقل سیار خودرو و سرنشینان را در صورت خرابی فراهم می کند درصورتی‌که بیمه بدنه فاقد چنین امکانی است.

۲- سرویس تعویض و سرویس دوره‌ای بعضی از قطعات برای دارندگان این کارت امکان پذیر است ولی بیمه بدنه چنین امکانی را ندارد.

۳- کارت طلایی دارای طرحی به نام نوسوار هستند و طبق این طرح هنگامی که حادثه‌ای رخ دهد و هزینه تعمیر خودرو بیش از ۶۰ درصد ارزش افزوده خودرو باشد کارت طلائی با پرداخت ما به التفاوت خودروی صفر هم‌نوع خودروی قبلی را به دارنده مالک خودرو خواهند داد و خودروی آسیب‌دیده را نیز به وی می‌دهد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *